خبرگزاری کار ایران

در گلستان رخ داد؛

ربودن کودک ۳ ساله‌ در علی آباد/ درخواست مبلغ ۵ میلیارد ریالی آدم‌ربایان/ شناسایی مخفیگاه آدم ربایان در کردکوی

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۰۶۵۳

فرمانده انتظامی گلستان از رهایی کودک 3 ساله علی آبادی از چنگال آدم ربایان خبرداد.

به گزارش ایلنا، سردار سعید دادگر اظهار کرد: به دنبال مراجعه روز گذشته یکی از شهروندان به کلانتری ۱۳ علی‌آباد کتول، مبنی بر ربوده شدن فرزند ۳ ساله‌اش، بلافاصله مراتب در دستورکار تیمی ویژه از مأموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: طی بررسی‌های اولیه مأموران مشخص شد، فرزند شاکی در کوچه مشغول بازی با دوستانش بوده که توسط سرنشینان یک دستگاه زانتیا ربوده و به مکانی نامعلوم منتقل شده است.

فرمانده انتظامی گلستان با بیان اینکه متهمان در تماس تلفنی با خانواده کودک درخواست مبلغ ۵ میلیارد ریال وجه نقد کرده بودند، گفت: تحقیقات فنی و میدانی پلیس در این راستا آغاز و مأموران با اشراف اطلاعاتی و تلاش بی‌وقفه موفق شدند به سرنخ‌هایی از آدم‌ربایان رسیده و مخفیگاه آنان را در شهرستان کردکوی شناسایی کنند.

دادگر خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی با مراجع قضایی و در عملیاتی غافلگیرانه، مأموران موفق شدند خودروی متهمان را حین ورود به مخفیگاه‌شان متوقف و ضمن آزادی کودک ۳ ساله که در خودرو حضور داشت، هر ۲ گروگانگیر را دستگیر کنند.

وی با اشاره به تحویل کودک به خانواده‌اش، گفت: آدم‌ربایان در تحقیقات اولیه انگیزه خود از این اقدام مجرمانه را اختلافات شخصی عنوان کردند.

دادگر بیان کرد: هر ۲ متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز