خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان:

سهام داران روش غیر مستقیم سهام عدالت اطلاعات خود را در سامانه سجام ثبت کنند

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۰۵۲۰

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: سهام داران هرمزگانی که روش غیر مستقیم سهام عدالت را انتخاب کرده اند جهت بهره مندی از مزایای سالانه سهام عدالت خود اقدام به ثبت اطلاعات در سامانه سجام کنند.

به‌گزارش ایلنا از بندرعباس، ایرج حیدری امروز دوشنبه در نشست اطلاع‌رسانی و هماهنگی سهام عدالت استان به صورت ویدئو کنفرانسی با فرمانداران، عنوان کرد: سهام داران هرمزگانی که روش غیر مستقیم سهام عدالت را انتخاب کرده اند جهت بهره مندی از مزایای سالانه سهام عدالت خود اقدام به ثبت اطلاعات در سامانه سجام کنند.

وی افزود: تشکیل شرکت و هیات مدیره صندوق سرمایه گذاری سهام عدالت برای برخورداری مردم  استان از مزایای سهام تسریع شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان اظهار کرد: با توجه به آمار بالای سهام دارانی که روش سهام عدالت غیر مستقیم را در هرمزگان انتخاب کرده اند صندوق سرمایه گذاری سهام عدالت استان می تواند یکی از صندوق های ممتاز در کشور از نظر منابع و سرمایه بدل شود.

حیدری تصریح کرد: سرمایه مهمی که صندوق سرمایه گذاری سهام عدالت استان هرمزگان دارد می تواند پشتوانه خوبی برای توسعه استان در بخش های مختلف و بهره مندی سهام داران از سهام خود شود.

وی ادامه داد: فرمانداران نقش مهمی برای تشویق مردم مناطق مختلف استان برای ثبت اطلاعات خود در سامانه سجام جهت بهره مندی از مزایای سهام عدالت دارند و در این مسیر برای تحقق هدف از ظرفیت بخشداران، دهیاران و شوراهای اسلامی بهره گیرند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: ثبت اطلاعات مددجویان نهادهای حمایتی در سامانه سجام برای بهره مندی از مزایای سالانه سهام عدالت  در دستور کار قرار گیرد.

حیدری اضافه کرد: افراد متخصص، پاک دست، معتقد، توانمند، کارآمد و خوش سابقه در عرصه اقتصادی استان شناسایی و جهت ثبت نام برای شرکت در انتخابات تعیین اعضای هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استان معرفی شوند.

وی بیان کرد: با انتخاب افراد توانمند برای هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استان توسط سهام داران مسیر برای تشکیل صندوق سرمایه گذاری هرمزگان سرعت می گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: انتخاب اعضای هیات مدیره صندوق سرمایه گذاری سهام عدالت استان هرمزگان به صورت الکترونیکی توسط سهام داران صورت می پذیرد.

وی خاطرنشان کرد: با منابع خوبی که صندوق سرمایه گذاری سهام عدالت استان دارد می‌توان اقدامات و سرمایه گذاری های گسترده ای در بخش های مختلف شهرستان ها متناسب با سهمی که در صندوق دارند انجام داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز