خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان:

آثار ارز یارانه‌ای به بخش‌های تولیدی در زندگی مردم ملموس باشد/ در حمایت از بخش طیور از هیچ کمکی دریغ نشده است

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۰۵۱۸

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: یارانه ای که در قالب ارز به بخش های مختلف تولیدی اعطا می شود متعلق به مردم است و باید آثار آن در زندگی مردم ملموس باشد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، ایرج حیدری امروز دوشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان با حضور فعالان بخش طیور عنوان کرد: یارانه ای که در قالب ارز به بخش‌های مختلف تولیدی اعطا می‌شود متعلق به مردم است و باید مردم آثار آن در زندگی مردم ملموس باشد.

وی افزود: تاکنون از هیچ تلاشی برای حمایت از بخش تولید هرمزگان به ویژه صنعت مرغداری دریغ نشده است.

حیدری اظهار کرد: مشکلاتی که فعالان صنعت طیور هرمزگان اعلام می کنند با بهره گیری از ظرفیت های استانی و ملی پیگیری خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان ادامه داد: از بخش های مختلف تولید استان به ویژه صنعت مرغداری با رفع موانع حمایت شده و خواهد شد. بسیاری از صنایع و واحدهای تولیدی که در بخش های مختلف فعال هستند با بهره گیری از خدمات نظام و کشور پویا و فعال هستند و انتظار است خدمات شایسته به مردم ارائه کنند.

وی تصریح کرد: طی دو سال اخیر حوزه اقتصادی استانداری با همراهی سایر بخش‌ها و با بهره گیری از ظرفیت های استانی و ملی از بخش های مختلف تولیدی به ویژه حوزه طیور مجدانه حمایت کرده اند و این حمایت ها تداوم پیدا خواهد کرد.

حیدری گفت: در شرایط کرونا اجازه اختلال در روند تولید در بخش های مختلف با رفع موانع داده نشد و این روند با اتخاذ تدابیر مناسب ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: مردم استان انتظار عرضه مرغ با نرخ مصوب و میانگین کشوری دارند و انتظاری به حق است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز