خبرگزاری کار ایران

توصیه رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به شهروندان :

از پذیرش میهمان در شب یلدا جدا خودداری کنید/ فوت یک بیمار کرونایی دیگر در کهگیلویه و بویراحمد

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۰۳۸۴

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از مردم این استان خواست از شب نشینی شب یلدا جدا خودداری کنند.

پرویز یزدان پناه در گفت و گو با ایلنا از یاسوج گفت: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد برای کنترل ویروس کرونا در استان با ستاد استانی همکاری فراوانی داشته که جای تقدیر دارد و اکنون از آنان خواهش می کنیم از برگزاری آیین های شب یلدا به صورت دسته جمعی جدا خودداری کنند.

وی با تاکید براینکه برگزاری هرگونه تجمعات عامل اصلی شیوع ویروس کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد است، اظهارداشت: از خانواده ها صمیمانه و مصرانه می خواهیم از برگزاری آیین های شب یلدا بصورت خانوادگی و دورهمی جدا خودداری کرده تا شاهد افزایش دوباره آمار مبتلایان و جانباختگان این ویروس منحوس در استان نباشیم.

دبیر ستاد کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر فراوان از همکاری های مردم این استان بدلیل رعایت کردن پروتکل های بهداشتی، خاطرنشان کرد: ما با برگزاری هرگونه تجمعی اعم از مذهبی، ورزشی، شادی و حتی عزا بشدت مخالف بوده و یقین داریم این تجمعات مهمترین عامل شیوع انتشار ویروس کرونا در استان است.

یزدان پناه گفت: مردم در شب یلدا اگر دوست دارند آیین های این شب را اجرا کنند فقط با خانواده خود این آیین ها را انجام و از پذیرش میهمان ها جدا خودداری کرده تا خود آنها به ویروس کرونا مبتلا نشوند.

وی تعداد فوت شدگان کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد را ۳۶۹ بیمار عنوان و ادامه داد: امروز یک بیمار دیگر کرونایی متاسفانه فوت نموده و معتقدیم اگر مردم به همکاری های خود ادامه دهند بطور حتم آمارهای مرتبط به کرونا در استان به حداقل خواهد رسید.

یزدان پناه، تعداد بیماران قطعی بستری شده کرونا در بیمارستان های استان کهگیلویه و بویراحمد را ۱۱۰ بیمار ذکر و یادآورشد: چهار بیمار هم اکنون در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز