خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار البرز تاکید کرد:

برگزاری یلدای مجازی احترام به سلامت جامعه است/ با دور همی‌های شب چله، زحمات کادر درمانی را به هدر ندهیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۰۳۶۴

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز با بیان اینکه بخاطر دور همی نخستین شب زمستان، زحمات کادر درمانی را به هدر ندهیم، افزود: امسال شب یلدا را متناسب با پروتکل‌های کرونایی متفاوت و مجازی برگزار کنیم چراکه این روش، احترام به سلامت جامعه است.

به گزارش ایلنا از البرز، نورمحمد فردی با بیان این مطلب در جلسه شورای اطلاع استان اظهار داشت: امروزه جایگاه و نقش اخبار و اطلاعات بر کسی پوشیده نیست برای اینکه مسائل و مشکلات جامعه به سرعت در حال افزایش است.
وی افزود: در این راستا دستگاه های فرهنگی، اصحاب رسانه و فضای مجازی در خصوص اطلاع رسا نی دقیق و شفاف و به موقع وظایف سنگینی به عهده دارد.
معاون استاندار با بیان اینکه امسال شب یلدا را متناسب با پروتکل‌های کرونایی متفاوت برگزار کنیم، افزود:  در هفته گذشته در اکثر شاخص ها روند کاهشی در استان داشتیم که حاصل همکاری مردم و همراهی مسئولان و همکاران کادر درمان است. 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز با بیان اینکه بخاطر دور همی در شب یلدا، این همه زحمت و مجاهدت کادر درمانی را به هدر ندهیم، افزود: برگزاری مراسم شب یلدای مجازی احترام به سلامت جامعه است.
فردی گفت:  هر چند شرایط ما در برخی شهرستان ها در وضعیت نارنجی است و اگر مراعات و پروتکل ها صورت نگیرد فاصله بین نارنجی و قرمز بسیار شکننده و زود گذر می شود. 
معاون استاندار گفت: چنانچه رعایت پروتکل ها صورت نگیرد باید منتظر افزایش تعداد بیماران باشیم. 
وی از اصحاب رسانه و مطبوعات استان خواست در انعکاس اخبار صحیح و تنویر افکار و اغنای افکار عمومی نهایت دقت و همکاری را داشته باشند تا مورد سوءاستفاده رسانه های معاند قرار نگیرند.
 معاون استاندار گفت: از مردم فهیم انتظار می رود تنها اخبار را از درگاه های خبری مجاز و خبرگزاری های رسمی و دارای مجوز پیگیری کنند. 
وی افزود: در این راستا شورای اطلاع رسانی استان باید تمام اخبار و اطلاعات استان را رصد و پایش و هدایت کند و واقعیت ها را آن طوری که اتفاق می افتد به صورت شفاف اطلاع رسانی کند. 
رئیس شورای اطلاع رسانی استان تصریح کرد: اگر ما واقعیات را برای مردم به خوبی و دقیق و به موقع اطلاع رسانی نکنیم ممکن است اخبار خلاف واقع منتشر شود و مردم سردرگم شوند. 
وی در پایان گفت: با توجه به تصویب شهرستان شدن چهارباغ که با پیگیری های ویژه استاندار البرز انجام شد، استان البرز دارای 7 شهرستان است که این ظرفیت خوبی خواهد بود که باید استفاده و بهره برداری گردد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز