خبرگزاری کار ایران

معاون کمیته امداد البرز خبر داد:

مشارکت خیّران البرزی در طرح یلدای همدلی

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۰۲۲۳

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد البرز، گفت: حامیان طرح اکرام ایتام و خیّران به همراه مراکز نیکوکاری در طرح «یلدای همدلی» شرکت می‌کنند.

به گزارش ایلنا از البرز، رضا لشینی با اشاره به لزوم واگذاری امور محرومان به مردم و خیران با هدف توسعه ابعاد مردمی امور خیر و احسان گفت: امسال در شب یلدا حدود یک هزار نفر از مددجویان موردحمایت کمیته امداد و سایر نیازمندان جامعه هدف مراکز نیکوکاری از سبد اهدایی خیران شامل میوه، شیرینی و برخی اقلام خوراکی بهره‌مند می‌شوند.

وی با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و عدم برگزاری جمع‌های خانوادگی در شب یلدا به منظور جلوگیری از تشدید انتقال ویروس کرونا، افزود: حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین با توجه به شیوع این بیماری فراگیر به‌جای اهدای بسته‌های معیشتی شب یلدا، کمک‌های‌شان را به‌حساب فرزندان معنوی خود واریز می‌کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد البرز یادآور شد: در حال حاضر اقدامات خوبی به‌منظور مشارکت ساکنان محلّه‌ها برای رفع نیازهای معیشتی مددجویان موردحمایت این نهاد که در همان محله سکونت دارند با جدیدت در حال انجام است.

لشینی با تأکید بر اینکه تمامی نیکوکاران عزیز می‌توانند کمک‌های خود اعم از نقدی و کالا را به ۱۳ دفتر کمیته امداد امام (ره) و ۲۵۰ مرکز نیکوکاری طرف تعامل با این نهاد در استان البرز تحویل دهند گفت: شماره کارت مجازی 60379979500299۷۶  به نام حساب عام اکرام ایتام و محسنین نیز برای واریز وجوه در خدمت خیراندیشان بزرگوار خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز