خبرگزاری کار ایران

برگزاری وبینارهای آموزشی تعاون در هفته پژوهش در استان البرز

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۰۰۵۱

مدیر امور تعاون اداره کل تعاون ،کار ورفاه اجتماعی البرز، گفت: وبینارهای آموزشی کشوری در حوزه تعاون در هفته پژوهش برای اجرای پروژه سراسری «یکشنبه ها وچهارشنبه های آموزشی تعاون» از سوی این وزارتخانه برای تعاونگران کشور و استان البرز برگزار می شود.

به گزارش ایلنا از البرز محمد علی محمد در خصوص این وبینارها  برای تعاونگران استان اظهار داشت:  وبینارهای آموزشی با موضوعات «آشنایی با الگوها وتکنیک های دیجیتال مارکتینگ در کسب و کارهای تعاونی» در تاریخ 30 آذر و نیز «خوشه سازی و شبکه سازی در کسب وکارهای تعاونی» در تاریخ2 دی ماه 1399 بصورت آنلاین از ساعات 9 الی 13برگزار می شود.

او در خصوص نحوه ورود تعاونگران استان به این وبینارها برای بهره برداری از نکات آموزشی تخصصی افزود: تعاونگران و علاقمندان در استان می توانند از طریق ورود به سامانه http://edjdsb.ir/course/tavoni  از این وبینارها بهره مند شوند.

مدیر امور تعاون اداره کل تعاون،کار ورفاه اجتماعی البرز خاطر نشان کرد : به شرکت کنندگان در این وبینار آموزشی گواهی نامه معتبر توسط جهاد دانشگاهی اعطا می شود .

او ادامه داد : با توجه به استقبال تعاونگران از این وبینارهای آموزشی در سراسر کشور و در راستای بستر سازی برای حضور حداکثری در کلاس های انلاین از سوی وزارت متبوع ، امکان ثبت نام آنلاین در زمان شروع وبینارها و ورود به وبینار از طریق «پخش زنده آپارات» فراهم شده است که با این شیوه امکان حضور بیش از دو هزار نفر از فراگیران در کلاس ها میسر می شود.

علی محمد در خصوص برگزاری دو وبینار دیگر تا پایان آذرماه 99 گفت : وبینار آموزشی «مدیریت خرید تدارکات وقراردادهای داخلی در شرکت های تعاونی» در 23 آذرماه برگزار شد و همچنین  وبینار با موضوع «تحلیل بازار و رقابت پذیری در کسب وکارهای تعاونی» نیز در تاریخ 26 آذرماه از ساعت 9 الی 13 از طریق سامانه مذکور برای تعاونگران برگزار می شود.

همچنین فایل تصویری و صوتی وبینار آموزشی «ارتباطات بازاریابی یکپارچه IMC در کسب و کارهای تعاونی » که قبلا برگزار شد در سامانه فوق الاشاره قابل بهره برداری برای تعاونگران استان است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز