خبرگزاری کار ایران

مشارکت ۱۰۵ نیروی هلال احمر در طرح ملی امداد و نجات قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۰۰۴۴

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین از مشارکت ۱۰۵ نیروی امدادگر و نجات گر جمعیت هلال احمر استان قزوین در طرح ملی امداد و نجات قزوین خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، حکمت اله هاشمی با اعلام این خبر گفت: جمعیت هلال احمر استان قزوین با ۱۵ پایگاه ثابت امداد و نجات جاده ای، ۱ پایگاه ثابت امداد و نجات کوهستان، هشت پایگاه امداد و نجات موقت و ۱۰۵ نجاتگر و امدادگر به صورت شبانه روزی، در "طرح ملی امداد و نجات زمستانه ۹۹" به آسیب دیدگان و در راه ماندگان خدمات ارائه خواهند داد.

معاون هلال احمر استان افزود: نجاتگران جمعیت هلال احمر با تمام توان و با بهره گیری از امکانات و تجهیزات خود آماده امدادرسانی به هموطنان عزیز خواهند بود و در صورت نیاز به امداد و نجات، آسیب دیدگان در هر ساعت از شبانه روز می توانند با سامانه بین المللی ندای امداد ۱۱۲ تماس گرفته و درخواست کمک کنند، تا نجاتگران جمعیت هلال احمر در کمترین زمان ممکن به کمک‌ آنان بشتابند.

هاشمی ادامه داد: طرح ملی امداد و نجات زمستانه ۹۹ به مدت سه ماه و تا ۲۵ اسفند سال جاری ادامه خواهد داشت.

او یادآور شد: این طرح با مشارکت و همکاری هلال احمر، راهداری، اورژانس و پلیس راه اجرا می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز