خبرگزاری کار ایران

بخشدار هرمز:

کنترل کرونا در جزیره هرمز با همکاری عمومی ممکن است/خودداری از تجمع خانگی و ساحلی تا اطلاع ثانوی

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۰۰۳۱

بخشدار هرمز گفت: وضعیت کرونا همچنان در شهرستان بندرعباس نارنجی است و مصوبه و دستور العمل‌های مرتبط در این جزیره نیز اعمال می‌شود.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، سید مجدالدین حسینی بخشدار هرمز افزود: تردد در مسیر بندر شهید حقانی به سمت جزیره هرمز نیز از ساعت ۷ صبح تا ۲۱ و از بندر شهید ذاکری قشم به سمت هرمز و بالعکس مانند قبل امکان پذیر است.

او  ادامه داد: مشاغل گروه سه و چهار شامل  مراسم اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و اقامه نماز جمعه تا حصول وضعیت مساعد در جزیره ممنوع است.

رئیس کمیته مدیریت بیماری کرونا در جزیره هرمز گفت: کارکنان اداره‌های خدمات دهنده ضروری و دستگاه‌های مرتبط با ماموریت اساسی و مدیریت شهری با ظرفیت کامل و سایر اداره‌ها با دو سوم کارکنان خدمات خود را ارائه می‌کنند.

او تصریح کرد: بسیج مردمی و راه اندازی پویش شهروند مسئولیت مدار مهم‌ترین اهرم و اثر بخش‌ترین راهکار قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا در این جزیره است.

 حسینی بیان کرد: اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی و طرح محله محور برای نظارت بر قرنطینه و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی با جدیت ادامه دارد.

بخشدار هرمز همچنین با اشاره به در پیش بودن شب یلدا و ضرورت جلوگیری از شیوع ویروس، خطاب به شهروندان هرمزی، خواستار پرهیز از برگزاری هر گونه تجمع و دور همی شد.

رئیس کمیته مدیریت بیماری کرونا درهرمز، در این باره تاکید کرد: هرگونه تجمع و دورهمی حتی در کنار ساحل واقامت وکمپ ونصب چادر در سواحل  ممنوع است و با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

حسینی بیان کرد: با رانندگان وسایل نقلیه عمومی که پروتکل های بهداشتی و اخلاقی و دینی را رعایت نکنند همچنین به مسافرین نیز گوشزد نکنند با آنها برخورد می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز