خبرگزاری کار ایران

در استان البرز اجرا شد؛

طرح هر کارگزار یک روابط‌عمومی برای صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۹۹۶۴

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان البرز طرح هر کارگزار یک روابط عمومی را با محوریت فعالیت کارگزاران در حوزه تبلیغات و بازاریابی ابلاغ کرد.

به گزارش ایلنا از البرز، بشیری با اشاره به نقش روابط عمومی در سازمان گفت: روابط عمومی به عنوان پل ارتباطی صندوق با ذینفعان آن نقش بسزایی در اطلاع رسانی و ارائه خدمات مطلوب ایفا می کند.

وی ادامه داد: کارگزاران‌صندوق به عنوان بازوان اجرایی‌این مجموعه، بیشترین تعامل را با ذینعان صندوق بیمه دارند و باید علاوه بر ارایه خدمات به مخاطبین، یک تصویر مطلوب از صندوق در ذهن آنها ایجاد کنند.

بشیری اظهار داشت: در استان البرز برای ایجاد وحدت رویه و یکسان سازی نحوه فعالیت کارگزاران طرح هر کارگزار یک روابط‌عمومی اجرا می‌شود که در این‌طرح محوریت فعالیت کارگزاران در حوزه تبلیغات و بازاریابی مشخص می شود.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستائیان و عشایر در استان البرز با اشاره به شرایط حاکم بر جامعه به لحاظ شیوع ویروس کرونا در پایان گفت: در این طرح استفاده از بسترهای ارتباطی غیرحضوری، شبکه های اجتماعی و فضای مجازی امن تأکید شده است.

در استان البرز 20 کارگزاری وظیفه ارائه خدمات بیمه اجتماعی (شامل بازنشستگی، کارافتادگی و مستمری بازماندگان) را برای کشاورزان، روستائیان و عشایر، زنان خانه دار روستایی و عشایری، ساکنین شهر های زیر 20 هزار نفر جمعیت، شاغلین فصلی، رانندگان حمل بار و مسافر بین شهری،شاغیلین مشاغل خانگی، قالیبافان و مشاغل مرتبط با آن، شاغلین صنایع دستی و هنرهای سنتی، اعضای نظام مهندسی کشاورزی و نظام دامپزشکی و... را برعهده دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز