خبرگزاری کار ایران

فرماندار بوشهر :

اعمال محدودیت ها باعث کنترل کرونا در این شهرستان شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۹۹۲۷

فرماندار بوشهر گفت: هرچند اعمال محدودیت‌های کرونایی موجب کنترل این ویروس و تغییر رنگ این شهرستان از قرمز به نارنجی شده اما همچنان باید رعایت پروتکل ها را جدی گرفت.

به گزارش ایلنا از بوشهر، عباس جمشیدی ظهر امروز یکشنبه ٢٣ آذر در نشست ستاد شهرستانی کرونای بوشهر با بیان این مطلب افزود: با همراهی و همکاری مردم در خصوص اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی امکان تغییر رنگ شهرستان از نارنجی به زرد وجود دارد و رسیدن به این هدف تنها به عزم و اراده مردم بستگی دارد.

وی بیان کرد: مردم نباید تصور کنند تاثیر ویروس کرونا کم رنگ شده است چون هر تغییر رفتاری و ساده انگاری امکان شعله ور شدن بیماری کووید ۱۹ را به دنبال دارد و بی توجهی به دستورالعمل‌ها می‌تواند دورهمی شب یلدای امسال را خطرناک کند.

جمشیدی اضافه کرد: کاهش بستری‌های ناشی از کرونا در شهرستان بوشهر فرصتی برای تنفس کادر درمان به وجود آورد پس اجازه ندهیم با سهل انگاری و عادی انگاری دوباره زحمت مدافعان سلامت افزون شود.

وی برضرورت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مطب‌ها و داروخانه‌ها و اجرای دقیق دستور منع تردد از ساعت ۲۱ تا چهار بامداد تاکید کرد.

فرمانداربوشهر در پایان گفت: براساس نظر کارشناسان تنها داروی ویروس کرونا رعایت فاصله اجتماعی، شستن دست‌ها و استفاده از ماسک است و هرجا کوچکترین کوتاهی در این خصوص صورت گرفت شاهد ازدحام در بیمارستان‌ها بوده ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز