خبرگزاری کار ایران

مدیر جهاد کشاورزی کرج:

برخورد قاطعانه با 64 ساخت و ساز غیر مجاز در روستای آتشگاه

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۹۹۰۶

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرج اعلام کرد: با هرگونه تغییر کاربری اراضی کشاورزی برای ساخت ساز قاطعانه برخورد خواهد شد.

به گزارش ایلنا از البرز ، اسماعیل صارمی از آزادسازی 50 هکتار از اراضی کشاورزی در شهرستان کرح در روز یکشنبه 23 آذر 99 خبر داد و عنوان کرد که این عملیات شامل تخریب بیش از 64 مورد تغییر کاربری غیر مجاز  در روستای آتشگاه، شهرک دانشگاه بوده است.

 مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرج گفت: با وجود کمبود امکانات و نیروی انسانی، اداره امور اراضی جهاد کشاورزی کرج، نظارت بر ساخت و سازهای غیر مجاز را در سال جاری تشدید کرده و این ساخت و سازهای غیرمجاز که برای افزایش ارزش افزوده اراضی کشاورزی انجام می شود قطعا به همت تلاشگران جهاد، عوامل نیروی انتظامی و دیگر مامورین قانون تخریب خواهند شد.

صارمی خاطرنشان کرد، این روند در طول سال با جدیت ادامه دارد و گامی برای حفظ قدرت تولید و نیز مبارزه با سودجویان و زمین خواران است.

او با بیان این که اراضی کشاورزی بستر تولید  غذای شهروندان هستند، افزود: بر اساس پیگیری‌های مستمر این مدیریت و با حکم مرجع قضائی در روستای آتشگاه شهرستان کرج، بالغ بر 64 مورد تغییر کاربری غیرمجاز از قبیل دیوار کشی، بنا، استخر، آلاچیق، انبار، کانکس، دپوی مصالح، محوطه سازی و فوندانسیون ، تخریب و حدود 50 هکتار از اراضی کشاورزی آزادسازی شد.

این مدیر در بخش دیگر با تاکید بر اینکه حفاظت از اراضی کشاورزی وظیفه همگانی است، از شهرواندان کرجی درخواست کرد که ضمن درک اهمیت موضوع حیاتی تامین غذای مردم، نسبت به عملکرد سودجویان هشیار بوده و از طریق سامانه ۱۳۱ جهاد کشاورزی، کارشناسان زحمت کش جهاد کشاورزی را در حراست  و پاسداری از باغات و اراضی زراعی که سرمایه های تجدیدناپذیر ملی هستند همراهی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز