خبرگزاری کار ایران

با انتشار پیامی صورت گرفت؛

تبریک دبیرکل اتحادیه‌ شهرهای تاریخی جهان به شهردار شیراز

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۹۸۹۶

دبیرکل اتحادیه‌ شهرهای تاریخی جهان در پیامی انتخاب شهردار شیراز به عنوان عضو هیات مدیره انجمن کلانشهرهای مهم جهان را تبریک گفت و عنوان کرد: بر این باورم که در این موقعیت کلیدی به فعالیت‌های خود برای کل جهان ادامه خواهید داد.

به گزارش ایلنا، در پیام "شیگنوری شیباتا" به حیدر اسکندرپور آمده است: به نمایندگی از اعضای اتحادیه شهرهای تاریخی، صمیمانه انتخاب جنابعالی را به عنوان عضو هیات مدیره انجمن کلانشهرهای مهم جهان  تبریک می گویم. 

شیراز عضو هیات مدیره اتحادیه شهرهای تاریخی نیز هست و در این جایگاه در فعالیت‌های مختلف این سازمان مشارکت داشته که از این بابت صادقانه از شما سپاسگزارم.  بر این باورم که در این موقعیت کلیدی به فعالیت‌های خود برای کل جهان ادامه خواهید داد.

اگرچه جهان هنوز در وضعیت دشواری قرار دارد، اما هر یک از شهرهای عضو این اتحادیه برای غلبه بر مشکلات همه اقدامات ممکن را انجام داده‌است. علاوه بر این، هر کدام از ما تلاش می کنیم  به جستجوی همه‌ی راه‌های ممکن برای ادامه مراوده‌ میان مردم در شرایط فعلی بپردازیم.

در این میان، شیراز با ابتکاراتی مانند برگزاری آنلاین رویدادهای بین‌المللی پیشگام بوده است، بنابراین مایلم احترام خود را نسبت به آنچه که با موفقیت انجام داده‌اید، ابراز کنم.

ما ممکن است راه‌های مختلفی برای برگزاری هفدهمین کنفرانس جهانی اتحادیه شهرهای تاریخی در ماه ژوئن سال ۲۰۲۱ پیش رو داشته باشیم. من همچنین در مورد برگزاری کنفرانس‌های بین المللی و انجام مبادلات بین المللی تحت شرایط فعلی از شما راهنمایی می‌خواهم. امیدوارم بتوانیم بر اساس منافع متقابل و چشم انداز مشترک، شرایطی برای همکاری بین انجمن کلانشهرهای جهان و اتحادیه شهرهای تاریخی فراهم کنیم.

در پایان ضمن آرزوی سلامتی برای جنابعالی، بهترین آرزوها را برای رونق بیش از پیش شهر شما دارم.

 براساس این گزارش، انجمن کلان شهرهای مهم جهان (متروپلیس) در سال ۱۹۸۴ به ابتکار شهرداری پاریس بنیان گذاری شد و در سال ۱۹۸۵ در مونترال (کانادا) آغاز به کار کرد. دبیرخانه این انجمن بین المللی در بارسلون اسپانیا واقع شده است. متروپلیس ۱۴۱ عضو فعال از سرتاسر جهان همچون شهرهای پاریس، مادرید، بروکسل، مسکو، پکن، سئول، دهلی نو، استانبول، بانکوک، ژوهانسبورگ و ... و از کشور ایران نیز شهرهای تهران، شیراز، مشهد، اصفهان، تبریز، اهواز و کرج عضو این انجمن هستند. شهرداری شیراز در سیزدهمین کنگره جهانی متروپلیس که به میزبانی گوانگجو (کشور چین) به صورت مجازی برگزار شد به عنوان عضو هیات مدیره متروپلیس انتخاب شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز