خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتطامی البرز خبر داد:

استقرار تیم‌های پلیس نامحسوس درتمام محورهای ارتباطی استان / استفاده از ظرفیت دوربین های هوشمند برای ثبت تخلفات رانندگی

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۹۸۸۴

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: زمستان امسال با اجرای برنامه های مختلف از جمله استقرار تیم های پلیس نامحسوس در تمام محورهای ارتباطی استان و استفاده از ظرفیت دوربین های هوشمند برای ثبت تخلفات رانندگی سعی در کاهش حوادث رانندگی داریم.

به گزارش ایلنا از البرز، سردار عباسعلی محمدیان امروز در حاشیه رزمایش آغاز طرح انتظامی ترافیکی استان البرز بیان کرد: پلیس راه، دستگاه های امدادی و خدماتی استان البرز با هدف پیشگیری از حوادث در جاده های پرترافیک استان، طرح پایش و نظارت زمستانی خود را با استفاده از امکانات و تجهیزات هوشمند و خودرویی آغاز کردند.

وی افزود: تیم های گشت سیار، نامحسوس و پیاده پلیس راه و امدادگران هلال احمر، اورژانس و راهداران استان البرز نیز روز پنجشنبه گذشته با اجرای رزمایش آمادگی، راهی محورهای ارتباطی این استان شدند.

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: زمستان امسال با اجرای برنامه های مختلف از جمله استقرار تیم های پلیس نامحسوس درتمام محورهای ارتباطی استان و استفاده از ظرفیت دوربین های هوشمند برای ثبت تخلفات رانندگی سعی در کاهش حوادث رانندگی داریم.

سردار  محمدیان با بیان این که تمام ظرفیت های لازم برای کاهش تصادف ها و امنیت جاده ای برای مردم و مسافران در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: درطرح زمستانی پلیس راه، ماموران در ۷ پایگاه پلیس راه، سه کانکس درقالب ۱۵۰ تیم محسوس و ۶ تیم نامحسوس در ۱۴ مرحله ۷ روزه فعال هستند.

وی یادآورشد که با توجه برودت هوا و احتمال بارش باران و برف به ویژه در مناطق کوهستانی این استان، رانندگان و مسافران با تجهیزات کامل سفر کنند.

سردار محمدیان، ادامه داد: اطمینان از سلامت فنی خودرو، همراه داشتن سوخت کافی از مهم ترین توصیه ها برای پیشگیری از مشکلات سفر است و رانندگان قبل سفر از سالم بودن بخاری و برف پاک کن خودروی خود اطمینان حاصل کنند تا سبب حوادث احتمالی نشود.

وی افزود: همراه داشتن تجهیزات زمستانی، لباس گرم و غذای کافی از دیگر توصیه های پلیس راه البرز به رانندگان است.

فرمانده انتظامی البرز بیان داشت که اجرای طرح زمستانی، گشت های پلیس راه به صورت شبانه روزی در جاده های این استان مستقر می شوند و با تعامل و همکاری دستگاه های امدادی وخدماتی دراستان البرز شاهد همکاری خوبی در بخش امدادرسانی هستیم.

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: پلیس با استفاده از ظرفیت قانون در تلاش است تا سوانح رانندگی را به کمترین سطح برساند.

سردار محمدیان، افزایش انضباط ترافیکی، تسهیل در رفت و آمد وسایل نقلیه و روان سازی ترافیک، جلوگیری از انسداد جاده ها و ترافیک احتمالی، رسیدگی سریع به حوادث جاده ای و امدادرسانی به موقع به مسافران و در راه مانده از اهداف مهم اجرای این طرح زمستانی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز