خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج:

کرونا در کهگیلویه و بویراحمد همچنان قربانی می گیرد/ شمار جانباختگان به ۳۶۸ بیمار رسید

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۹۸۸۳

دانشگاه علوم پزشکی یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از افزایش شمار جانباختگان کووید19 استان به 368 نفر خبر داد و اظهارداشت: در شبانه روز گذشته متاسفانه چهار هم استانی دیگر بر اثر ابتلا به کرونا، جان خود را از دست دادند.

به‌گزارش‌ایلنا از یاسوج،پرویز یزدان‌پناه گفت: هم اکنون 279 بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری بوده که از این تعداد 117 بیمار کرونایی قطعی و 20 بیمار در بخش‌های ویژه تحت درمان هستند.

وی افزود: از مجموع مبتلایان به کووید 19 در استان کهگیلویه و بویراحمد 19هزار و 134 نفر بهبود یافته گزارش شده است.

 عضو ستاد کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 85 نمونه از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج دریافت شد که 23 درصد موارد مثبت بودند و عمده موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد و دنا هستند.

یزدان پناه افزود: علیرغم کاهش تعداد بیماران بستری، آمار مرگ و میرهای ناشی از بیماری به خصوص در سالمندان و افراد دارای بیماری زمینه‌ای افزایش یافته که توجه بیشتر بر مراقبت‌های فردی و جمعی در خانواده‌ها بسیار مورد تاکید است.

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی یاسوج گفت: کاهش آمار به معنای کنترل‌شدن بیماری نیست بنابراین مردم استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی، عدم خروج از قرنطینه و پرهیز از حضور در تجمعات را بیش از پیش رعایت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز