خبرگزاری کار ایران

با حضور مسئولان استان؛

رزمایش طرح انتظامی - ترافیکی زمستان ۹۹ با اعلام آمادگی راهداری، اورژانس و پلیس راه البرز برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۹۸۷۷

رئیس پلیس راه البرز، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای و رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان با حضور در مراسم رزمایش آغاز طرح انتظامی ترافیکی زمستان سال جاری، امادگی مجموعه خود را در خدمت‌رسانی به مردم اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رضا گودرزی امروز در مراسم رزمایش آغاز طرح انتظامی - ترافیکی زمستان ۹۹ پلیس راه فرماندهی انتظامی استان البرز که با حضور معاون استاندار البرز و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد، اظهار کرد: در استانی که به واسطه موقعیت جعرافیایی همیشه در معرض حوادث طبیعی و غیر طبیعی قرار دارد، خدمت می‌کنیم به ویژه در جاده چالوس که با خطراتی چون ریزش کوه، سقوط بهمن و کولاک‌های ارتفاعات همراه است.

سرهنگ گودرزی با عنوان اینکه در جاده چالوس ۲۰ کیلومتر بحرانی و با خطر سقوط بهمن در زمستان است، ادامه داد: با توجه به گزارش های هواشناسی، زمستان امسال سال پربارش و سردی در پیش است و همت بیشتری نسبت به سنوات قبل نیازمند است.

رئیس پلیس راه استان البرز، گفت: امیدواریم خدمت رسانی به مردم در راستای گره گشایی مشکلات مواقع بحرانی امسال نیز همچون سنوات گذشته با همت مضاعف دنبال شود.

تکمیل و تحهیز ۱۵ ایستگاه راهدارخانه در البرز

گودرز محمودی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز در این مراسم، گفت: در آستانه روز 26 آذر که مصادف با روز حمل و نقل است قرار داریم و اولین روز دی‌ماه به عنوان روز راهداری نامگذاری شده لذا فاصله این دو مناسبت به عنوان هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری، نامگذاری شده است که این مناسبت را تبریک می گویم.

وی با اشاره به آمادگی مقابله با بارش برف و باران زمستانه افزود: با هماهنگی ایجاد شده با فرماندهی پلیس راه البرز با آمادگی بیشتر و در راستای توسعه راهدارخانه در سطح استان به ۱۱ ایستگاه قبل، ۴ ایستگاه نیز اضافه شد و در مجموع ۱۵ ایستگاه راهدارخانه تکمیل و تجهیز شده است. 

محمودی به تجهیزات این ایستگاهها اشاره کرد و گفت: بیش از ۱۰۰ دستگاه خودرو و ۲۰۰ پرسنل راهداری در راه‌های استان مشغول خدمت هستند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز تصریح کرد: در صورت لزوم و مواقع پربارش و بحرانی زمستان سال جاری نیز قطعا نیروهای امداد راهداری همراه سایر نیروهای امداد البرز به شکل آماده باش و شبانه روزی مشغول خدمت به مردم خواهند بود.

مجموعه لجستیک اورژانس البرز در کشور رتبه بالایی دارد

مهرداد بابایی، رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرز با حضور در این مراسم گفت: مجموعه اورژانس البرز، علاوه بر خدمات مستمر شهری و با توجه به شیوع کرونا، برای امدادرسانی در راههای مواصلاتی استان در زمستان امسال نیز با تمام توان خدمت رسانی خواهد داشت.

وی افزود: در اورژانس البرز، بالغ بر ۷۰۰ نیروی عملیاتی مشغول هستند و می‌توان ادعا کرد که مجموعه لجستیک اورژانس البرز از کاملترین و تخصصی‌ترین مجموعه های اورژانس در کشور است که به لحاظ لجستیک عملیاتی و تجهیزات آمبولانس های مجهز و به روز و اورژانس هوایی برخوردار است.

بابایی عنوان کرد: پیش بینی شده ۱۰ پایگاه جدید به جمع پایگاههای اورژانس اضافه شود که بخشی تا پایان سال و بخش دیگر تا اوایل سال آینده فعال می شود.

وی به پروژه دیگر مرکز اورژانس البرز اشاره کرد و گفت: در کشور جزو سه مرکز اورژانس هوایی محسوب می‌شویم و جزو معدود استان‌های دارای پایگاه استاندارد اورزانس هوایی مستقل در استان به شمار می رویم.

وی از چالش‌های مسیرهای مواصلاتی استان یاد کرد و گفت: در مسیر جدید تهران- شمال و ادامه همت به دلیل افزایش تردد در این مسیر در صدد ساخت دو پایگاه هستیم لذا تجهیز آنها حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه در ایام کرونا امدادرسانی به شهروندان کاهش پیدا نکرد، افزود: نیروهای عملیاتی اورژانس البرز در ارتباط مستقیم با بیماران کرونایی بوده و با وجود شیوع ویروس از خدمات خود کوتاهی نکرده و تعدادی از همکاران اورژانس به کرونا مبتلا شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز