خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز خبرداد:

ارائه 25 هزار خدمات غیر حضوری به ایثارگران البرزی در 9 ماهه ابتدایی سال جاری

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۹۷۵۸

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز از ارائه 25 هزار و 506 مورد خدمات غیر حضوری به ایثارگران در 9 ماهه ابتدایی سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا از البرز ، سلیمان رستمیان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران از ارائه 25 هزار و 506 مورد خدمات غیرحضوری به ایثارگران در 9 ماهه ابتدایی سال جاری خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون با توجه به شیوع ویروس کرونا و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و همچنین تحقق دولت الکترونیک با تقویت زیرساخت‌های لازم تعداد 25 هزار و 506 مورد خدمات غیرحضوری به ایثارگران معظم ارائه‌شده است.

وی افزود: این خدمات از طریق پاسخگویی به سامانه تلفنی 1616 و سایر خطوط تلفنی ادارات ستاد و شهرستان‌های تابعه، ارائه خدمات الکترونیکی از طریق سایت ایثار و ارائه خدمات از طریق پیشخوان دولت به ایثارگران عزیز ارائه‌شده است تا  از مراجعات غیرضروری ایثارگران به بنیاد جلوگیری شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در ادامه به برقراری ارتباط تلفنی از طریق سامانه 1616 اشاره کرد و تصریح کرد: بیشترین ارائه خدمات غیرحضوری به ایثارگران از طریق تماس‌های تلفنی صورت گرفته است که در این‌ بین تعداد 9 هزار و 659 از طریق سامانه تلفنی 1616 بوده است.

رستمیان گفت: تماس تلفنی با از طریق 1616 راهی مؤثر برای ارتباط با ایثارگران است و جامعه ایثارگری در سراسر استان می‌توانند از این طریق این تلفن با سهولت، مسائل، مشکلات و خواسته‌های خود را با کارشناسان بنیاد مطرح کرده و کارکنان بنیاد نیز موظف هستند تا حصول نتیجه مطلوب پیگیر خواسته‌های ایثارگران باشند.

وی در ادامه طرح سپاس را اقدامی ارزشمند در راستای تکریم ایثارگران و خدمت به این عزیزان دانست و اظهار داشت: اجرای طرح سپاس از زمان شیوع ویروس کرونا تا به امروز جهت حفظ سلامتی ایثارگران معظم  بیشتر به‌صورت تلفنی صورت گرفته است.

مشاور ایثارگران استانداری البرز افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون با یک بسیج همگانی از طرف کارکنان بنیاد تعداد 10 هزار و 990 تماس تلفنی به‌منظور احوال‌پرسی، رفع مشکلات و جلوگیری از رجوع ایثارگران به مراکز اداری و بنیاد توسط مدیران و کارکنان برقرارشده است.

رستمیان گفت: ایثارگران سرمایه‌های کشور و هویت انقلاب اسلامی هستند و خدمت به این عزیزان باروحیه جهادی و اعتقاد قلبی باید همراه باشد تا بتوانیم با خدمت خود رضایتمندی ایجاد کنیم لذا کارکنان بنیاد در کنار دیگر مسئولین دستگاه‌های اجرایی تمام تلاش خود را برای تحقق این مهم بکار بسته‌اند تا بهترین خدمات که درشان ایثارگران است در کنار تکریم و احترام به این عزیزان ارائه شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز