خبرگزاری کار ایران

استاندار مرکزی خبر داد:

افزایش صد در صدی تخت های بیمارستانی شهرستان خمین تا سال ۱۴۰۰

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۹۷۵۳

استاندار مرکزی گفت: با تکمیل طرح بیمارستان حضرت فاطمه(س) خمین ۱۴۰ تخت خواب به امکانات درمانی و بستری این شهر افزوده می شود و با احتساب بیمارستان ۱۲۰ تخت خوابی امام خمینی (ره) این شهرستان، شمار تخت‌های بیمارستانی شهرستان خمین تا سال ۱۴۰۰ بیش از ۱۰۰ درصد افزایش می‌یابد و به ۲۶۰ تخته می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید علی آقازاده در حاشیه بازدید از طرح در حال ساخت بیمارستان حضرت فاطمه (س) خمین در جمع خبرنگاران افزود: این بیمارستان دارای ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی است و پس از پیگیری بسیار جدی، قراردادی به مبلغ ۷۱۰ میلیارد ریال با پیمانکار این طرح منعقد شد که بر اساس آن، این مرکز درمانی باید در مدت ۹ ماه تکمیل شود.

وی ادامه داد: اعتبار مورد نیاز برای تکمیل بیمارستان ۱۴۰ تخت خوابی حضرت فاطمه (س) در خمین به صورت نقدی است و انتظار می رود در مدت زمانی کمتر از ۹ ماه این مرکز درمانی آماده بهره‌برداری شود.

استاندار مرکزی اظهار داشت: محل اسکان برای پزشکان متخصص در خمین دارای ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی است و احداث چنین مکانی در ماندگاری و ایجاد انگیزه برای آنان تاثیرگذار است. در این راستا استانداری 5 میلیارد ریال برای تکمیل محل اسکان پزشکان متخصص در خمین کمک کرده و انتظار می رود تا ماه آینده این طرح به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز