خبرگزاری کار ایران

طی ۸ ماه نخست سال جاری؛

۲۵ هزار مترمربع از اراضی شهرک‌های صنعتی استان سمنان خلع ید شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۹۷۵۰

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: ۲۵ هزار و ۳۳۶ متر مربع از اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان در هشت ماه سال ۹۹ خلع ید شده است.

به گزارش ایلنا از سمنان، حسن آل‌بویه افزود: این میزان اراضی خلع ید شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان در قالب هفت فقره قرارداد بود.

وی ضمن بیان اینکه قراردادهای خلع ید شهرک‌ها و نواحی صنعتی متعلق به اشخاصی است که به تعهدات خود برای ساخت و ساز صنعتی عمل نکرده اند، تصریح کرد: اشخاص حقیقی یا حقوقی طی سال‌های اخیر به تذکرات و اخطارهای صادر شده توجه نکرده و زمین‌های واگذار شده را بلاتکلیف رها کرده بودند. 

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان در ادامه ابراز داشت: خلع ید اراضی صنعتی از ابتدای فروردین تا پایان آبان امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته آن حدود ۳۵ درصد کاهش داشت.

وی خاطرنشان کرد: طی مدت مشابه سال گذشته بیش از ۳۹ هزار و ۴۳۰ مترمربع اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان در قالب ۱۵ فقره قرارداد خلع ید شد.  

آل‌بویه خلع ید اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان و آزادسازی زمین‌های بلاتکلیف را فرصت مناسب برای واگذاری این اراضی به واجدین شرایط پس از طی مراحل قانونی عنوان کرد که می‌تواند توسعه و رونق اقتصادی منطقه را در پی داشته باشد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان یادآور شد: برای سرمایه گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی باید فرصت به تولیدکنندگان واقعی داده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز