خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

انتخاب مدیرعامل مسکن سازان ثامن مشهد با وجود مخالفت‌ های شهرداری و آستان قدس

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۹۷۱۱

مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ثامن مشهد گفت:مدیرعامل جدید مسکن سازان ثامن با وجود مخالفت مسئولان شهرداری مشهد و آستان قدس رضوی توسط شرکت بازآفرینی شهری ایران انتخاب شده است.

مهدی زمانی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در مشهد گفت: در روند انتخاب مدیرعامل مسکن سازان ثامن اتفاقاتی در حال رخ دادن است که برخلاف منافع شهر مشهد است و به نیابت از مدیران شهرداری مشهد، موضع را این گونه اعلام می‌کنم که تصمیماتی را که مسکن و شهرسازی و شرکت ملی بازآفرینی شهری ایران می گیرند هیچ سنخیتی با منافع مردم مشهد ندارد و این دومین کلانشهر ایران را متاثر از تصمیمات اشتباه خود خواهد کرد.

او در خصوص سهام این شرکت گفت: در شرکت عمران و مسکن سازان ثامن،  شهرداری مشهد ۱۰ درصد، آستان قدس رضوی ۳۵ درصد و شرکت ملی بازآفرینی شهری ایران ۵۵ درصد سهام دارند، در جلسه که در ۲۰ آذرماه سال جاری در مجمع شرکت با دستورکار تعیین مدیرعامل برگزار شد، متاسفانه مدیرعامل قبلی ادامه کار را نپذیرفت و صلاح دانست در مجموعه آستان قدس خدمت کند.

مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ثامن افزود: در جلسه دیگری که نمایندگان شرکت بازآفرینی شهری با ۵۵ درصد سهام شرکت عمران و مسکن سازان ثامن حضور داشتند، نظرشان روی شخصی بود که مورد تایید شهرداری و آستان قدس نبود و صورت‌جلسه آن جلسه به امضا نرسید.

زمانی اظهار کرد: با توجه به این موضع ، انتظار می رفت شرکت بازآفرینی شهری ایران، در تصمیم خود بازنگری انجام دهد و حداقل نظر شهرداری مشهد و آستان قدس را در تصمیم گیری خود لحاظ کند و موثر باشد، اما شاهد این بودیم که این شرکت با توجه به اینکه عمده سهام شرکت عمران را در اختیار دارد، شخص مورد نظر را به عنوان مدیرعامل شرکت انتخاب کرد.

او  گفت: در این روند نه پیشکسوتان و افراد با سابقه منطقه ثامن و نه شهرداری و آستان قدس رضوی مورد اعتنای وزارت و اداره کل راه و شهرسازی قرار نگرفتند، از آن جایی که مدیران شهری با رای مستقیم مردم و مدیران ارشد آستان قدس رضوی نیز با نظر مستقیم رهبری منصوب می شوند و تمام منویات رهبری و مردم در نظرات آستان قدس و شهرداری خلاصه می شود، متاسفانه این عدم اعتنا با خط و مشی دولت که توجه و احترام به نظر به مردم است، مخالفت دارد.

مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ثامن بیان کرد: از مسئولان درخواست داریم تا به این انتخاب ها و خصوصا به سرمایه گذارانی که در مشهد قصد سرمایه گذاری دارند توجه و رسیدگی کنند و به خیالات دیگران در بافت پیرامونی اطراف حرم پایان دهند.

زمانی در پایان گفت: متاسفانه دوستان نظراتی دارند که فقط پشت میز میتوان درباره آن صحبت کرد و در زمینه اجرا هیچ حرفی برای گفتن ندارند، طرحی که ۲۵ سال است شروع شده و متاسفانه ۶۰ درصد آن فقط اجرایی شده و حرف های دست اندرکاران این طرح با واقعیت آن بسیار تفاوت دارد و مردم و زائرین همه معطل تصمیم این مسئولان هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز