خبرگزاری کار ایران

دبیر هیات کاراته استان:

باشگاه‌های کاراته قزوین مجوز فعالیت ندارند

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۹۵۵۷

دبیر هیات کاراته استان قزوین گفت: باشگاه‌های کاراته استان قزوین به دلیل قرار گرفتن در ردیف رشته‌های پربرخورد از نظر شیوع کرونا هنوز مجوز فعالیت دریافت نکرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، حمیدرضا داوری اظهار کرد: روز گذشته با اعلام معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان، فعالیت باشگاه‌ها و اماکن ورزشی دارای مجوز به ازای هر ۱۰ متر مربع با یک نفر و حداکثر با ۲۰ نفر ظرفیت در هر باشگاه بلامانع اعلام شد.

 دبیر هیات کاراته استان بیان کرد: همین موضوع موجب سؤالات مکرر جمعی از مربیان و قهرمانان این رشته در استان مبنی بر نحوه بازگشایی باشگاه‌های کاراته و آغاز فعالیت آنها شد درحالی که مطابق با آخرین دستور ستاد استانی و ملی مقابله با کرونا فعالیت رشته‌های پربرخورد مثل کاراته همچنان غیر فعال هستند.

داوری ادامه داد: در حال حاضر بیش از ۱۰ هزار ورزشکار در رشته کاراته در سطح استان فعالیت می‌کنند که با توجه به شیوع کرونا اکثریت آنها ساماندهی و بیمه شده‌اند.

وی یادآور شد: کاراته از  محبوبیت زیادی در استان قزوین برخوردار است و  باشگاه‌های آن در همه شهرهای استان دایر شده و مربیان زیر نظر هیات با برگزاری کلاس‌های آموزشی برای توسعه کیفی و کمی این رشته تلاش می‌کنند.

این مسئول ورزشی اضافه کرد: با توجه به ممنوعیت فعالیت باشگاه‌های کاراته استان تا سفید شدن وضعیت کرونایی استان انتظار داریم کاراته کاران با رعایت دستورالعمل‌های صادره، متولیان سلامت کشور و استان را برای رفع این ویروس و قطع زنجیره انتقال آن کمک کنند.

 دبیر هیات کاراته استان خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت نارنجی استان از نظر شیوع کرونا، برگزاری کلاس‌های آموزشی برخط کماکان در دستور کار هیات کاراته استان قرار دارد و برنامه‌های آن به تدریج برای بهره برداری فعالان این رشته اطلاع رسانی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز