خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان خبرداد:

به بار نشستن ۱۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در شهرستان مرزی و بندری آستارا

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۹۵۳۱

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان گفت: شهرستان مرزی و بندری آستارا به علت داشتن مرز گمرکی، بندر تجاری و بازارچه مرزی از اهمیت استراتژیکی برخوردار است و توسعه این شهرستان می تواند بسیار مهم و ضروری باشد.

به گزارش ایلنا از رشت،بهمن داراب زاده مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان گفت: شهرستان مرزی و بندری آستارا به علت داشتن مرز گمرکی، بندر تجاری و بازارچه مرزی از اهمیت استراتژیکی برخوردار است و توسعه این شهرستان می تواند بسیار مهم و ضروری باشد.

 او افزود: با توجه به اینکه برق زیربنای توسعه می باشد، برای شهرستان مرزی و بندری آستارا که موقعیت جغرافیایی خاصی دارد داشتن این زیرساخت مهم و اساسی بیش از پیش مهم بوده و از اهمیت بیشتری برخوردار است.

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان گفت: برای توسعه و آبادانی بیشتر آستارا، ۳ پروژه مهم و زیربناییY پست ۶۳/۲۰ کیلوولت مسکن مهر آستارا، احداث خط کابلی ۶۳ کیلوولت مسکن مهر آستارا و توسعه دو فیدر ۶۳ کیلوولت پست ۲۳۰/۶۳۳ کیلوولت آستارا در سال جاری افتتاح و به بهره برداری خواهند رسید.

داراب زاده گفت: پست ۶۳/۲۰ کیلوولت مسکن مهر آستارا با ظرفیت ۸۰ مگاولت آمپر با هدف تامین انرژی برق مطمئن و پایدار شهر آستارا و رفع ضعف ولتاژ این شهرستان اجرا می شود. پروژه خط کابلی ۶۳ کیلوولت مسکن مهر آستارا نیز به طول ۹ کیلومتر با هدف افزایش قابلیت اطمینان شبکه فوق توزیع نیروی برق شهرستان آستارا و ایجاد ظرفیت¬های لازم جهت تامین برق مطمئن مشترکین موجود و متقاضیان آتی انشعابات برق (بر اساس مطالعات رشد بار) اجرا می شود.

او  افزود: برای اجرای این ۳ پروژه مهم، حدود ۱۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است که با بهره برداری از این پروژه ها، شاهد افزایش پایداری شبکه برق در شهرستان آستارا و استان گیلان خواهیم بود.


 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز