خبرگزاری کار ایران

فرماندار بوشهر :

زیرساخت های والیبال ساحلی بوشهر ایجاد شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۹۳۲۵

فرماندار بوشهر گفت: تمام دستگاه های اجرایی شهرستان برای حضور شایسته نماینده بوشهر در لیگ والیبال کشور کمک کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عباس جمشیدی فرماندار بوشهر عصر امروز در دیدار با رئیس و نواب رئیس هیات والیبال استان بوشهر با اعلام این مطلب افزود : والیبال یکی از رشته های پر طرفدار و جذاب در سطح کشور و استان بوشهر است و ما در تلاش هستیم تا با رایزنی با شهردار بوشهر جهت زیرساخت های والیبال ساحلی هم در بخش آقایان و هم در بخش بانوان قدم های مثبتی برداشته شود.

وی افزود: کلیه دستگاه ها جهت حضور نماینده استان در لیگ دسته دوم والیبال کشور باید تمهیدات لازم را بیندیشند و ما هم در این خصوص بطور جد رایزنی‌های لازم را خواهیم داشت تا شاهد کسب موفقیت های نماینده استان باشیم.

حسن بازدرهوا رئیس هیات والیبال استان بوشهر نیز در این نشست اظهار داشت : با توجه به اینکه استان بوشهر بیشترین مرز آبی با خلیج فارس را دارد، اهمیت رشد و توسعه ورزش ساحلی در استان جایگاه ویژه ای دارد اما متاسفانه در حال حاضر مجموعه ورزشی ساحلی مختص این رشته در مرکز استان وجود ندارد که البته مذاکراتی با اعضای شورای شهر و شهردار بوشهر انجام شده و قول هایی جهت بازسازی زمین والیبال ساحلی روبروی هتل پرواز داده شده است .

رئیس هیات والیبال استان بوشهر افزود : طی چند سال اخیر والیبال بوشهر هیچ نماینده ای در سطح کشور نداشته است و در حال حاضر یکی از اهداف عالیه مجموعه این هیات، احیاء والیبال در استان است و در همین راستا مجوز لازم از سوی فدراسیون والیبال جهت حضور نماینده استان در مسابقات سری B دسته یک کشور گرفته شده است اما برای حضور و درخشش این تیم نیازمند حمایت‌ها و کمک‌های مالی مسئولان استانی و شهرستانی است.

فخر السادات هاشمی نایب رئیس بانوان هیات والیبال استان هم در این نشست در مورد اهداف والیبال در بخش بانوان گزارشی ارائه کرد و با توجه به وضعیت کرونایی و عدم شرایط مناسب جهت تمرینات بانوان در سالن های ورزشی خواستار در اختیار گذاشتن زمین والیبال ساحلی با رعایت شئونات اسلامی و مصوبات پوشش وزارت ورزش و جوانان برای این رشته در سطح شهر بوشهر شد.

وی همچنین  از برگزاری کلاس مربیگری درجه ۲ ساحلی ویژه بانوان برای نخستین بار به میزبانی استان بوشهر و برگزاری مسابقات ساحلی ویژه بانوان خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز