خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ارتباطات اردبیل خبر داد:

رفع موانع و مشکلات ارتباطی در چهار شهرک جدید اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۹۲۲۹

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل از رفع موانع و مشکلات ارتباطی در چهار شهرک جدید شهرستان اردبیل خبر داد.

به گزارش ایلنا، بهروز رزمی از رفع موانع و مشکلات ارتباطی در چهار شهرک جدید شهرستان اردبیل خبر داد و گفت: جلسه بررسی مسائل و مشکلات مردمی با حضور بهمن اسمعیل زاده، مدیر مخابرات منطقه اردبیل برگزار و مشکلات حوزه خدمات تلفن ثابت و اینترنت خانگی در شهرک های ساحلی، کشاورزی، طلائیه و مخابرات شهرستان اردبیل بر طرف شد.

وی با اشاره به پایش وضعیت ارتباطی شهرک ساحلی کارشناسان تا محدوده روستای شام اسبی شهرستان اردبیل گفت: در منطقه مورد نظر پوشش 95 درصدی اپراتور همراه اول و پوشش 70 درصدی اپراتور ایرانسل وجود دارد و با پایش به عمل آمده نقاط فاقد پوشش شناسایی و برای برقراری حداکثر پوشش ارتباطی به اپراتور مورد نظر ابلاغ شد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: با توجه به پایش به عمل آمده و شناسایی نقاط فاقد پوشش در شهرک ساحلی، ایجاد و راه اندازی سایت ارتباطی در این شهرک ضروری بود که تمامی کارهای مربوط به ایجاد سایت انجام شده و عملیات اجرایی سایت مذکور توسط مخابرات منطقه اردبیل و اپراتور همراه اول در حال آغاز است.

رزمی ادامه داد: در ارائه خدمات تلفن ثابت در روستاهای بالای 20 خانوار با هیچ مشکلی مواجه نیستیم و مشکلات موجود در بعضی از روستاها یا ناشی از سرقت کابل های ارتباطی است یا تقاضاهای جدیدی هستند که مراحل ثبت نام آن ها تکمیل نشده است.  

مدیرکل ICT استان با اشاره به مصوبات جلسه مشترک با مخابرات منطقه اردبیل گفت: ارائه خدمات تلفن ثابت در مناطق شهری قدیمی و مناطق شهری جدید با تراکم 60 درصد بدون مشکل انجام می گیرد و در هر منطقه شهری با حداقل 40 مشترک به عنوان متقاضی اینترنت، برقراری سرویس مشترک فراهم شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز