خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین:

سارق زورگیر در کمتر از یک ساعت در قزوین دستگیر شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۹۱۶۹

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: سارقی که با شیوه زورگیری اقدام به سرقت تلفن همراه و پول نقد یکی از شهروندان کرده بود، در کمتر از یک ساعت دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سرهنگ بیژن خدایی در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 و اعلام یک فقره سرقت به روش زورگیری در سطح حوزه کلانتری 13 باهنر ، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین افزود: با حضور ماموران در محل سرقت و آغاز تحقیق در این زمینه مشخص شد که فرد شاکی در حال عبور از خیابان بوده که یک نفر با تهدید سلاح سرد نسبت به سرقت موبایل و پول نقد وی اقدام و به سرعت از محل متواری شده است.

خدایی ادامه داد: بلافاصله ماموران اقدامات پلیسی خود را آغاز و با انجام تحقیقات میدانی موفق به شناسایی سارق شده و دریک عملیات غافلگیرانه در کمتر از یک ساعت وی را دستگیر کردند.

وی با اشاره به کشف اموال مسروقه بیان داشت :در بازرسی از سارق یک قبضه سلاح سرد نیز کشف و متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

رئیس پلیس شهرستان قزوین خاطرنشان کرد: پلیس فرصت هیج گونه عرض اندام و قدرت نمایی را به مخلان نظم و امنیت نخواهد داد و در صورت مشاهده هرگونه تحرکی از سوی این افراد قاطعانه و برابر قانون با آنان برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز