خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اعلام کرد؛

شناسایی 94 فرصت سرمایه گذاری در استان همدان

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۹۱۴۱

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان از شناسایی ۹۴ فرصت سرمایه گذاری در مناطق مختلف استان در سال جاری خبر داد و گفت: این فرصت ها در زمینه های گوناگون با هدف تسهیل و هدایت سرمایه گذاران مورد مطالعه و بررسی قرار می گیرد.

به گزارش ایلنا از همدان- سیدناصر محمودی امروز شنبه -۲۲ آذرماه - در جلسه بررسی طرح های سرمایه گذاری وزارت دفاع اظهار داشت: مرکز خدمات سرمایه گذاری استان در سال گذشته ۲۵ طرح را مورد مطالعه و بررسی قرار داده و آماده ارائه به سرمایه گذارانی است که قصد مشارکت اقتصادی در این منطقه را دارند. 

او گفت: این طرح ها شامل ۱۱ طرح در حوزه صنعت، سه طرح در حوزه کشاورزی و دامداری، ۱۰ طرح در حوزه گردشگری و ۲ طرح هم در بخش نیروگاه های نوین و تولید برق از انرژی خورشید است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان خاطرنشان کرد: در سال جاری ۹۴ فرصت شناسایی شده که در زمینه راهداری، صنعت و معدن، کشاورزی و گردشگری هستند. 

محمودی افزود: چهار طرح آن به مراحل پایانی مطالعه رسیده که در زمینه فرآوری سیب زمینی، بازیافت و فرآوری گیاهان دارویی است.  

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان تاکید کرد: آمادگی داریم هر طرحی که پتانسیل سرمایه گذاری در استان داشته باشد را با تکیه بر توان کارشناسی و پژوهشی موجود مورد مطالعه قرار داده و به  صورت یک بسته آماده در اسرع وقت در اختیار سازمان اتکا قرار دهیم. 

گروهی از سازمان اتکا برای بررسی زمینه های مشارکت و سرمایه گذاری در همدان امروز به این استان سفر کردند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز