خبرگزاری کار ایران

استاندار آذربایجان شرقی در جمع خبرنگاران :

ایران کشوری است که یکپارچگی در آن موج می‌زند

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۹۱۳۷

استاندار آذربایجان شرقی با محکوم کردن اظهارات مداخله جویانه رئیس جمهور ترکیه، گفت: ایران، کشوری با تاریخ پرافتخار و باشکوه است که وحدت و یکپارچگی در میان اقوام آن موج می‌زند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز،محمدرضا پورمحمدی  در گفت‌وگو باخبرنگاران اظهار داشت: بیش از هزاران سال است که مردم ما در این جغرافیا با سلایق و قومیت‌های مختلف در کنار هم زندگی می‌کنند، اما در امنیت، استقلال و مقدرات عمومی کشور هم‌ صدا و هم‌ داستان هستند.

او اظهار کرد: تک تک فرزندان این سرزمین در هنگام لزوم، جان خود را در راه حفظ تمامیت ارضی و اعتلای آن فدا کرده و می‌کنند.

پورمحمدی گفت: در طول تاریخ کسانی که خیال‌هایی خام درباره این آب و خاک در سر پروانده‌اند و به شیوه‌های مختلف درپی ایجاد مشکل بوده‌اند، نامی از آنها در تاریخ نمانده، ولی ایران همچنان سرافراز ایستاده است.

او ادامه داد: در مقابل دشمنان و معاندان، چون کوه ایستاده‌ایم و به احدی اجازه تعدی به تمامیت ارضی کشور را نخواهیم داد.

استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: ما مسلمان ایرانی آذربایجانی هستیم و از فرهنگ ملی و قومی خود پاسداری و برای رفاه و پیشرفت منطقه خودمان تلاش کرده و اظهارات مداخله جویانه رییس جمهور ترکیه را به شدت محکوم می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز