خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان استان خبر داد:

بازگشایی باشگاه‌های ورزشی و سالن‌های بدنسازی در خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۹۰۷۰

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: فعالیت باشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی در این استان پس از مدتها تعطیلی با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا از سر گرفته شد.

به گزارش ایلنا از مشهد، فرزاد فتاحی در این خصوص افزود: با توجه به اعلام دبیرخانه شورای اداری استان و آخرین گزارش‌های اخذ شده از سامانه ماسک با تلاش کادر درمان، همکاری خوب مردم خراسان رضوی و تلاش و برنامه‌ریزی ستاد مقابله با ویروس کرونا در استان تمامی شهرستان‌ها از وضعیت قرمز خارج و به وضعیت‌های زرد و نارنجی تغییر رنگ داده اند.

وی اضافه کرد: بنابراین با توجه به ایجاد شرایط جدید و براساس اعلام ستاد ملی کرونا همه باشگاه‌های ورزشی، سالن‌های بدنسازی و استخرهای روباز در گروه‌های شغلی ۲ می‌توانند فعالیت کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و هماهنگی کامل باشگاهها با ستادهای شهرستانی کرونا تاکید کرد و گفت: امیدوارم جامعه ورزش و جوانان مثل همیشه با رعایت تمامی دستورالعمل‌ها ستاد کرونای استان‌ را در رسیدن به اهداف خود به صورت جدی یاری کنند.

فتاحی افزود: لازم به توضیح است که فعالیت‌های مراکز آبی استخرهای سرپوشیده و رشته‌های پر برخورد مانند کشتی و کاراته در مناطق نارنجی و قرمز همچنان مجوز فعالیت ندارند و در سایر مناطق با هماهنگی فرمانداران تصمیم‌گیری خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز