خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان اعلام کرد:

رسیدگی به ۸۲ درصد پرونده‌های معوق قضایی در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۸۹۶۷

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: با صدور دستورالعمل رئیس قوه‌ قضاییه از دی ماه سال گذشته در خصوص تعیین تکلیف پرونده‌های مهم و مسن، رسیدگی جهادی به پرونده‌ها در دستور کار قرار گرفت و ۸۲ درصد آنها تا پایان نیمه اول آذرماه رسیدگی شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، حجت الاسلام نوراله قدرتی اظهار کرد: در آغاز اجرای دستورالعمل صادره از ۱۲ هزار و ۹۱۰ پرونده به ۱۰ هزار و ۶۳۹ پرونده رسیدگی شده و تنها ۲ هزار و ۲۷۱ پرونده باقی مانده است.

 رئیس کل دادگستری استان در خصوص اقدامات صورت گرفته در راستای کاهش آمار پرونده‌های مسن و معوق، بیان کرد: اقدامات متعددی در راستای تعیین تکلیف و رسیدگی به پرونده‌های معوق صورت گرفته است که می‌توان به بازرسی رئیس کل به همراه معاون قضایی و رئیس کارگروه ویژه رسیدگی به پرونده‌های معوق از حوزه‌های‌قضایی شهرستان‌ها و تاکید بر رسیدگی مطابق با برنامه زمانبندی و برگزاری اوقات رسیدگی پرونده‌های زندانی دار از طریق ویدئو کنفرانس در ارتباط با زندان مرکزی استان قزوین اشاره کرد.

قدرتی افزود: دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قزوین با چهار هزار و ۵۱۴ پرونده، دادگاه‌های حقوقی شهرستان قزوین با ۲ هزار و ۴۹۸ پرونده و حوزه قضایی شهرستان تاکستان با هزار و ۶۲۲ پرونده، سه حوزه قضایی بودند که بیشترین آمار رسیدگی را به خود اختصاص داده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز