خبرگزاری کار ایران

مدیر شبکه بهداشت و درمان فیروزه خبر داد:

معرفی سه نفر به دادگاه به علت برگزاری مجالس در خراسان رضوی/ تجمعات صورت گرفته هیچ مجوزی نداشتند

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۸۹۱۸

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزه گفت: تغییر وضعیت شهر به معنای این نیست که بیماری وجود ندارد و به تازگی سه نفر را به علت برگزاری مجالس و تجمع به دادگاه معرفی کرده‌ایم.

به گزارش ایلنا از مشهد، مجید خجسته‌پور مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزه گفت: بهترین راه برای قطع زنجیره انتقال کرونا پرهیز از برگزاری دورهمی‌ها و نشست‌های خانوادگی است.

وی افزود: شبکه بهداشت و درمان فیروزه در همین رابطه، پیام‌هایی را تهیه کرده است که در همین چند روز، در فضای مجازی اعلام می‌کند و از مردم می‌خواهد به پویش یلدای مجازی ۹۹ بپیوندند، به طور قطع می‌دانیم که به محض اینکه دورهمی‌ها و رعایت نکردن توصیه‌ها پیش بیاید ما پیک بیماری را در پیش خواهیم داشت.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزه ادامه داد: چند روز قبل، چند تجمع در شهر فیروزه داشتیم که متاسفانه بعضی از مردم اصلا رعایت نمی‌کنند، یکی دو مورد برگزاری مجلس عروسی و برگزاری مراسم عزا نیز در همت‌آباد داشتیم.

خجسته پور بیان کرد: بر اساس توصیه‌ها هرگونه تجمعی ممنوع است، این تجمعی که صورت گرفته بود هیچ مجوزی از هیچ مرجعی نداشت، بنابراین کاملا غیر قانونی بود، در خصوص این قضیه نیرو‌های نظامی و انتظامی مکلف هستند، ممانعت به عمل آورند و ما قبل از اینکه این مراسم برگزار شود، به صاحب مجلس هشدار داده بودیم که باید از برگزاری این تجمع خودداری کنند.

وی تصریح کرد: ما بر اساس دستورالعملی که داریم صاحبان مجالس را باید به دادگاه معرفی کنیم و این کار هم صورت گرفته است، شبکه بهداشت و درمان فردی را که صاحب مجلس بوده، طی یک دادخواست به دادگاه معرفی کرده است که باید منتظر باشیم ببینیم، وضعیت برخورد دادگاه با این متخلف چگونه خواهد بود. ما در این خصوص ادعا داریم و شکایت کرده‌ایم، متاسفانه اینگونه اقدامات بی‌مسئولیتی است. اخیرا برای این بی‌مسئولیتی‌ها و برگزاری تجمعات ما سه مورد را به دادگاه معرفی کرده‌ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز