خبرگزاری کار ایران

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خلخال مطرح کرد:

تسریع روند اجرایی مسکن محرومین در خروش‌رستم خلخال / دقت کافی در معرفی افراد واجد شرایط انجام شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۸۸۸۴

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان خلخال در استان اردبیل خواستار همکاری و تعامل بیشتر مسئولان جهت تسریع در روند اجرایی مسکن محرومین شد.

به گزارش ایلنا، محمد حاتمی مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان خلخال در جلسه شورای اداری بخش خروش رستم شهرستان خلخال با ارائه گزارشی در خصوص میزان بهسازی و بازسازی مسکن روستایی و همچنین آخرین وضعیت موجود مسکن محرومین در بخش، خواستار همکاری و تعامل بیشتر مسئولان جهت تسریع در روند اجرایی و بهره مندی از این تسهیلات شد.

حمد اله نقیب، بخشدار خورش رستم نیز ضمن مهم شمردن این طرح بر ضرورت همکاری دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاهای تابعه تاکید کرده و گفت: تسهیلات فراهم شده فرصتی مغتنم و عامل اصلی برای فراهم کردن بستر مناسب جهت تهیه مسکن برای اقشار نیازمند در جامعه محسوب می شود که باید دقت نظر کافی در معرفی افراد واجد الشرایط به عمل آید.

حجت الاسلام و المسلمین صفابخش، امام جمعه بخش خروش رستم نیز در ادامه این جلسه بر نیاز اساسی انسان به وجود مسکن مناسب و وظیفه نهاد انقلابی بنیاد مسکن در این زمینه اشاره و بر مشارکت تمامی نهادهای ذیربط برای تامین مسکن محرومین تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز