خبرگزاری کار ایران

علی اکبری در آیین تودیع و معارفه امام جمعه بجنورد:

نمایندگی ولی فقیه در استان ظرفیتی بسیار بزرگ برای اعتلای فرهنگ دینی و انقلابی است

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۸۷۷۲

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور گفت : نمایندگی ولی فقیه و امام جمعه مرکز استان ظرفیت بسیار بزرگی برای اعتلای فرهنگ دینی و انقلابی منطقه است.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری در این آیین با اعلام این مطلب افزود: این موهبت هم هدایت دینی را از سوی مقام معظم رهبری در منطقه برعهده دارد و هم پشتوانه بزرگ برای مسئولان استان برای پیشبرد سیاست های آنان است.

 وی با بیان اینکه در اقشار مختلف مردم و مسئولان استان خراسان شمالی روحیه قدرشناسی نسبت به جایگاه نماینده ولی فقیه در استان وجود دارد، اظهار داشت:حجت الاسلام نوری از صلاحیت علمی و عملی برای انجام مسئولیت خود برخوردار است.

 وی سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به خراسان شمالی را  نقطه عطفی برای استان برشمرد و گفت: دستاورد معنوی سفر ایشان به این استان برای کل کشور داشت.

محمد علی شجاعی استاندار خراسان شمالی در ادامه گفت: در حوادث مختلف مانند سیل سال گذشته، به واسطه انسجام و مشارکت اجزای حاکمیت صدایی از استان شنیده نشد و به رغم تمامی مشکلات اقتصادی، انتخابات در خراسان شمالی با مشارکت بالا و کمترین تخلفات برگزار شد .

 وی افزود: در استان حتما اختلاف نظر وجود دارد اما مسئولان به سطحی از بلوغ رسیده اند که هدف‌شان تنها توسعه استان است.

شجاعی اظهار داشت: تریبون نماز جمعه با محوریت انسجام و همدلی صدها هزار میلیارد ارزش دارد که قابل تعویض با چیزی نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز