خبرگزاری کار ایران

از ابتدای سال جاری؛

۲۵ واحد تولیدی در استان قزوین راه اندازی شده است

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۸۷۱۹

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۲۵ واحد تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مختلف استان راه اندازی شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، حمیدرضا خانپور با اعلام این خبر گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۲۵ واحد تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مختلف استان راه‌اندازی شده است و به طور مستقیم برای ۸۳۰ نفر اشتغالزایی کرده‌اند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین افزود: برای ایجاد این میزان اشتغال و راه اندازی این واحد‌های تولیدی از سوی بخش خصوصی بیش از ۲ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

وی اظهار داشت: واحد‌های تولیدی راه اندازی شده در زمینه تولید ظروف کریستال، تابلو‌های برق، لوله‌های فلزی، رزین اپوکسی مایع، قالب ساخت قطعات کاشی و سرامیک و آجر نسوز، چاپ افست، فنر پیچشی، مصالح ساختمانی پیش ساخته، قطعات فلزی یخچال و فریزر، اختلاط و بسته بندی انواع گاز صنعتی، غلات صبحانه، انواع رنگ‌ها و پوشش‌های ساختمانی، تجهیزات درمانی، ماسک بهداشتی و تجهیزات بانکی فعالیت دارند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گفت: با ساخت و بهره برداری از ۳۰۰ طرح در دست اجرا در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، برای بیش از ۲۰ هزار نفر به طور مستقیم اشتغال ایجاد خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز