خبرگزاری کار ایران

مدیر کل شیلات هرمزگان مطرح کرد:

بنادر صیادی استان باید در شأن صیادان هرمزگانی باشند/ تأکید بر تجهیز و افزایش خدمات قابل ارائه به صیادان

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۸۶۷۳

مدیرکل شیلات هرمزگان در بازدید از بندر صیادی کلاهی با تاکید بر ساماندهی و تجیهز بندر صیادی کلاهی گفت: بنادر صیادی استان باید در شان جامعه صیادی باشد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، عبدالرسول دریایی در حاشیه این بازدید با اشاره به اهمیت صید و صیادی و جامعه صیادی در استان هرمزگان گفت: هرمزگان نگین صید و صیادی کشور است و باید همواره در جهت حفظ و ارتقای این مهم ضمن حمایت، تلاش و پیگیری های  لازم صورت پذیرد.

دریایی افزود: با توجه به بازدید کارشناسان فنی معاونت صید و بنادر ماهیگیری سازمان شیلات ایران در خصوص جانمایی و ساخت بندر جدید کلاهی در تخصیص بودجه از منابع ملی پیگیری خواهد شد و هرچه سریعتر با توجه به مشکلات صیادان در این بندر، احداث بندر جدید کلاهی در دستور کار قرار می گیرد.

دریایی با بیان اینکه شهرستان میناب با داشتن حدود ۲۶۰ فروند شناور صیادی، حدود ۱۷۰۰ نفر صیاد (اشتغال مستقیم) و حدود 9 هزار تن صید سالانه سهم خوبی را  از صید و صیادی استان به خود اختصاص داده است، ادامه داد: بندر صیادی کلاهی مهمترین و اصلی ترین نقش را در شهرستان میناب دارد.

مدیرکل شیلات هرمزگان ایجاد یک موج شکن و بندر جدید در منطقه کلاهی را لازمه تداوم روند صید و صیادی در این منطقه خواند و تصریح کرد: لازمه این مهم حمایت همه جانبه مردم و مسئولان به ویژه در زمینه جذب اعتبارات لازم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز