خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار هرمزگان صورت گرفت؛

افتتاح مدرسه 18 کلاسه فاطمیه پارسیان/ سرانه فضاهای آموزشی پارسیان به استاندارد کشوری رسید

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۸۶۶۶

​مدرسه 18 کلاسه فاطمیه پارسیان، با حضور دکتر فریدون همتی استاندار هرمزگان، به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، این مدرسه به عنوان یکی از بزرگترین و زیباترین فضاهای آموزشی استان هرمزگان، با زیربنای دو هزار و 737 متر مربع و 15 میلیارد تومان اعتبار، ساخته شده است.

فریدون همتی در آیین افتتاح این مدرسه، عنوان کرد: با بهره‌برداری از این پروژه، سرانه فضاهای آموزشی در شهرستان پارسیان به رقم استاندارد کشوری رسید.

وی ادامه داد: در حال حاضر هیچ پروژه بلاتکلیف مدرسه‌سازی در شهرستان پارسیان نداریم و تمامی آنها تکمیل شده است.

استاندار هرمزگان افزود: اقدامات خوبی در حوزه مدرسه سازی و جذب اعتبارات در این حوزه در هرمزگان در حال انجام است و شاهد تحولی بزرگ در این عرصه در استان هستیم.

همتی تصریح کرد: با وجود تحریم‌های ظالمانه دشمنان علیه کشورمان، همه کارها در بخش‌های مختلف در حال انجام است که این کارهای بزرگ با اراده مردم، مدیران، کارشناسان و خیرین در کنار هم شکل گرفته است.

وی گفت: کشور ما روز به روز در حال قوی‌تر، توانمندتر، خودکفاتر و با صلابت تر شدن است و باید همچنان وحدت خود را حفظ کنیم و به راه توسعه و پیشرفت ادامه دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز