خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار هرمزگان صورت گرفت؛

آغاز طرح جدید آبرسانی به شهرها و روستاهای پارسیان / آب خط محرم به مناطق همجوار اضافه می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۸۶۵۵

در مراسمی با حضور استاندار هرمزگان و نماینده مردم غرب هرمزگان طرح جدید آبرسانی به پارسیان آغاز شد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، امین قصمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در این مراسم اظهار کرد: با اجرای این طرح ۱۸ کیلومتر خط انتقال و یک آب شیرین کن احداث می شود.

وی با بیان اینکه طرح مذکور تامین کننده آب سه شهر پارسیان، دشتی، کوشکنار و ۲۰ روستای مسیر است، افزود: برای تکمیل این طرح علاوه بر 16 کیلومتر خط انتقال که امروز عملیات احداث آن آغاز شد، یک باب آب شیرین کن به ظرفیت 13هزار و 500 متر مکعب در روز نیز احداث می شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان ادامه داد: این طرح برای افق 1420 در نظر گرفته شده است که تامین کننده آب 81 هزار و 419 نفر جمعیت شهرهای پارسیان، دشتی، کوشکنار و 21 روستای مسیر خواهد بود. 

قصمی با اشاره به وضعیت فعلی آب مناطق یاد شده،تصریح کرد: در حال حاضر آب پارسیان، دشتی،کوشکنار و ۲۰ روستای این شهرستان از 10 حلقه چاه و بخشی از خط محرم تامین می شود که با تکمیل طرح جدید آبرسانی نیاز آبی پارسیان مرتفع خواهد شد.

وی اعتبار اجرای این طرح را ۳۰ میلیارد تومان عنوان کرد.

به گفته قصمی، ظرفیت مورد استفاده فعلی که از خط محرم تامین می شود برای دیگر مناطق همجوار مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز