خبرگزاری کار ایران

سخنگوی ستاد مدیریت کرونای استان خبر داد؛

‌ ادامه محدودیت‌های کرونایی تا یکشنبه آینده در سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۸۳۹۴

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا سیستان‌ و بلوچستان گفت: محدودیت‌های کرونا در روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده براساس همان وضعیتی که شهرهای استان دارند، اعمال و تداوم خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، عباسعلی ارجمندی اظهار داشت: وضعیت هشدار شهرهای سیستان و بلوچستان به صورت هفتگی از دوشنبه هر هفته تا دوشنبه هفته بعد آن مشخص می‌شود.

وی افزود: محدودیت‌های کرونا در سیستان و بلوچستان تداوم داشته و در حوزه شهرستان‌های با وضعیت زرد مانند وضعیت نارنجی مراکز آموزشی، فرهنگی و اجتماعی تعطیل کامل است.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا سیستان و بلوچستان بیان کرد: وضعیت شهرهای این استان همچنان شکننده بوده و به گونه‌ای نیست که از ویروس کرونا گذر کامل اتفاق افتاده باشد.

وی تصریح کرد: مردم همچنان بحث فاصله‌گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی اعلام شده از سوی مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی سیستان و بلوچستان را حتماً در دستور کار داشته باشند.

ارجمندی تصریح کرد: در بخش محدودیت‌های تردد درون شهری از ۲۱ تا چهار صبح برای شهرهای نارنجی همچنان وجود داشته و برای تردد بین‌شهری نیز محدودیت و الزامات در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: اگر در میان مردم نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی عادی‌انگاری و سهل‌انگاری اتفاق بیافتد این یک مشکل سخت و جبران‌ناپذیر خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز