خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز اردبیل خبر داد:

جذب بیش از 12هزار مشترک جدید گاز طبیعی در استان

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۸۱۲۳

مدیرعامل شرکت گاز اردبیل از جذب دوازده هزار و 240 مشترک جدید گاز طبیعی طی هشت ماهه نخست سالجاری در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار اسماعیلی با بیان اینکه طی هشت ماهه نخست سالجاری بیش از 12 هزار مشترک جدید گاز طبیعی در استان جذب شده, عنوان کرد: اشتراک پذیری های صورت گرفته در بخش های مختلف اعم از خانگی، تجاری و عمومی بوده که در روستاهای استان طی هشت ماهه نخست سالجاری بیش از ۴ هزار و 429 مشترک و طی همین مدت در شهرها بیش از ۷ هزار و 811 مشترک جدید جذب شده است.

وی افزود: با احتساب این میزان، تعداد کل مشترکین گاز طبیعی در استان اردبیل به 502 هزار و 26 مشترک رسیده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گفت: در مجموع تاکنون بالغ بر 502 هزار و 26 مشترک در سطح استان مصرف کنندگان گاز طبیعی هستند که تعداد 368 هزار و 600 مشترک شهری و 133 هزار و 426 مشترک هم روستایی هستند.

اسماعیلی ضریب نفود گاز طبیعی در استان اردبیل را در حوزه شهری 100 درصد و در حوزه روستایی 95 درصد بیان کرد و افزود: استان اردبیل شامل 29 شهر است که تمامی شهرها و تعداد 1 هزار و ۳۵۰ روستای استان نیز با ضریب نفوذ 95 درصد از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند.

او خاطرنشان کرد: تا پایان سال آینده و با بهره مندی 133 روستای در حال اجراء, میزان برخورداری خانوار روستایی استان اردبیل به 98 درصد افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز