خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان:

همدان رتبه ششم کشوری استفاده از شبکه شاد را کسب کرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۷۹۱۴

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: آموزش و پرورش استان به لحاظ فعالیت دانش‌آموزان در شبکه شاد جایگاه ششم کشور را کسب کرده است.

به گزارش ایلنا از همدان، محمد پورداود در شورای آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به طرح‌ها و برنامه‌های حوزه نماز، قرآن و عترت در شرایط فعلی اظهار کرد: طرح هر خانه یک دارالقران، بارگذاری روزانه یک جز قرآن به صورت فایل صوتی به همراه شرح و تفسیر یکی از آیات شاخص قرآن، طرح حفظ جز سی ام قرآن کریم با شعار هر روز یک صفحه قرآن با یادگیری در فضای مجازی و پویش مردمی کمک به دانش آموزان بی بضاعت در استان به مرکزیت مراکز دارالقرآن‌ها از جمله این طرح‌ها و برنامه‌ها بوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان افزود: آموزش و پرورش استان در بحث اقامه نماز مدارس رتبه نخست کشور را کسب کرده و در سطح استان نیز به عنوان دستگاه برتر معرفی شده است.

وی در ادامه بسته تحولی سواد و زندگی در حوزه سوادآموزی را از جمله برنامه‌های مهم دستگاه تعلیم و تربیت استان خواند و خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۱۹ مرکز یادگیری محلی در سطح استان فعال هستند که دو مقوله علم و مهارت آموزی در این مراکز دنبال می‌شود.

پورداود با بیان اینکه آموزش و پرورش استان به لحاظ فعالیت دانش آموزان در شبکه شاد جایگاه ششم کشور را کسب کرده است، تصریح کرد: با تلاش و همت مثال زدنی معلمان عزیز، روند آموزش در سطح استان با قوت ادامه دارد و در نقاط مختلف از جمله مناطق کمتر توسعه یافته، محتواهای آموزشی به شیوه‌های مختلف ارائه می‌شود.

وی با اشاره به پویش کمک‌های مومنانه در سطح استان، خاطرنشان کرد: به همت فرهنگیان و خیّرین نیک اندیش برای تعداد زیادی از دانش آموزان کم برخوردار گوشی و تبلت تهیه و اهدا شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز