خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی چناران خبر داد:

نجات جان ۴ جوان گرفتار در ارتفاعات بینالود با کمک پلیس چناران

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۷۹۱۲

فرمانده انتظامی شهرستان چناران از نجات جان چهار جوان گرفتار در ارتفاعات بینالود، با کمک پلیس چناران و عوامل امدادی، خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، سرهنگ قربانعلی حیدرپور در تشریح این خبر، گفت: در پی اطلاع از مفقود و گرفتار شدن ۴ جوان که بدون هماهنگی و بدون همراه داشتن تجهیزات و امکانات کافی اقدام به صعود به ارتفاعات بینالود کرده بودند، با توجه به برودت هوا و مه آلود بودن منطقه، بلافاصله تیمی از کلانتری ۱۴ گلبهار به سرپرستی جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان به همراه عوامل امدادی وارد عمل شدند.

وی افزود: پس از گذر از ارتفاعات صعب العبور و ۹ ساعت جستجوی مشقت بار، سرانجام مأموران و نیروهای امدادی موفق شدند در ساعت ۰۴:۰۰ بامداد روز بعد افراد گرفتار را در حالی که هیچگونه امکانات و تجهیزاتی نداشتند را نجات داده و صحیح و سالم به آغوش خانوده های‌شان بازگردانند.

سرهنگ حیدرپور با تقدیر و تشکر از تلاش مخلصانه و بی دریغ همکاران خود در کلانتری ۱۴ گلبهار از کوهنوردان و کلیه کسانی که تمایل به کوهنوردی دارند خواست ضمن رعایت نکات ایمنی و حفاظتی، حتماً قبل از هرگونه اقدام، با هماهنگی مسئولین مربوطه و از جمله پلیس، وارد عمل شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز