خبرگزاری کار ایران

راهزادی خبر داد:

قطع برق 9 ساعته برخی از مناطق شهری و روستایی بویراحمد و باشت

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۷۸۷۷

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از قطع برق 9 ساعته برخی از مناطق شهرستان های بویراحمد و دنا در روزهای پایانی هفته جاری ( پنجشنبه و جمعه ) خبرداد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، " داود راهزادی " با بیان این مطلب، اظهارداشت: جهت تعمیرات شبکه های برق، فردا پنجشنبه بیستم آذرماه جاری، برق برخی از مناطق شهر یاسوج و روستاهای بلهزار ، مادوان علیا، مزدک،گنجه‌ای کهنه و ده برآفتاب از ساعت 9 و 10 دقیقه تا ساعت 13 و 10 دقیقه یعنی بمدت چهار ساعت قطع می‌شود.

وی از قطع برق پنج ساعته بخش‌هایی از شهر باشت و روستاهای حومه این شهر در شهرستان باشت هم خبرداد و خاطرنشان کرد: برق مناطق خان احمد – پشت کوه باشت روز جمعه بیست یکم آذرماه جاری از ساعت هفت و 30 دقیقه صبح تا هشت و 45 دقیقه صبح بمدت یک‌ساعت و 15 دقیقه قطع می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: فیدر شهری، روستای منصورآباد و برخی از روستاهای تابعه شهرستان باشت از ساعت هفت و 30 دقیقه تا 12 و 30 دقیقه شهر بمدت پنج ساعت جهت تعمیرات شبکه های برق قطع خواهد شد.

راهزادی از قطع برق بخش بوستان و روستاهای تابعه شهرستان باشت از ساعت 13 و 10 دقیقه تا 15 و 10 دقیقه بمدت 2 ساعت در روز جمعه بیست یکم آذرماه جاری هم خبرداد.

وی افزود: با اجرای این خاموشی‌ها می‌توان به پایداری شبکه های برق و جلوگیری از نوسانات و قطعی‌های زودهنگام در زمان بارش ها کمک کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز