خبرگزاری کار ایران

کارشناس سازمان هواشناسی خبرداد:

بارش برف در 7 استان کشور/ افزایش آلایندگی و کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی/ دمای تهران به صفر می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۷۷۴۷

کارشناس سازمان هواشناسی آخرین وضعیت جوی و آب و هوای استان های کشور را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، کبری رفیعی گفت: از امروز تا اواسط هفته آینده در بیشتر مناطق کشور ماندگاری هوای سرد را داریم که این شرایط سبب افزایش آلایندگی و کاهش کیفیت هوا در ساعت اولیه صبح به خصوص در شهر‌های صنعتی اصفهان، اراک و تهران خواهد شد.

رفیعی ادامه داد: شهر‌های شمالی کشور گیلان، مازندران، شمال آذربایجان شرقی و غربی، گلستان، شمال خراسان شمالی و اردبیل بارش برف رخ می‌دهد از روز پنجشنبه بارش باران و برف برای استان‌های گیلان، مازندران، گلستان و خراسان شمالی را انتظار داریم.

این کارشناس هواشناسی گفت: ضمن اینکه پنجشنبه شمال آذربایجان شرقی و خراسان رضوی و بخش‌هایی از کرمان هم بارش باران و در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش‌ها به صورت برف است و روز‌های جمعه بارش‌های پراکنده در بخش‌هایی از شمال و شمال شرق کشور را خواهیم داشت، طی روز‌های یکشنبه و دوشنبه بیشتر مناطق کشور آسمان صاف و جو آرام خواهد بود.

هوای امروز تهران، حداکثر دما به ۷ درجه و حداقل دمای به صفر درجه و پیش‌بینی می‌کنیم که دمای هوا به ۲ درجه بالای صفر برسد امروز قسمتی صاف تا ابری همراه مه صبحگاهی و گاهی هم هوا ابری همراه با وزش باد خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز