خبرگزاری کار ایران

با حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی برگزار شد؛

نشست بررسی مسائل و مشکلات سازندگان پروژه‌های مسکن مهر شهر جدید هشتگرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۷۶۲۲

نشست بررسی مسائل و مشکلات سازندگان پروژه‌های مسکن مهر با حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی و عضو هیات مدیره شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور و مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت عمران شهرجدید هشتگرد برگزار شد.

به گزارش ایلنا از البرز ، احمد اصغری مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر در نشست بررسی مسائل و مشکلات سازندگان پروژه‌های مسکن مهر شهر جدید هشتگرد، اظهار داشت: در زمان حاضر نزدیک به ۱۰۰ هزار واحد مسکن مهر در مراحل نهایی تحویل است که باید به آن توجه شود به هر طریق ممکن قانونی پروژه‌ها تکمیل و نهایتا پرونده مسکن مهر بسته شود.

اصغری مهرآبادی با بیان اینکه ذره ای از حق پیمانکاران نباید ضایع شود، گفت: اولویت ما ساخت و تکمیل پروژه‌های باقیمانده مسکن مهر  بوده زمان برای ما بسیار با اهمیت است و باید هر چه سریعتر پرونده مسکن مهر در همین دولت بسته شود.

وی همچنین از مسئولان شرکت عمران خواست که متقاضیان مسکن مهر با آورده زیر ۱۵ میلیون تومان را از سامانه حذف و واحدهای شان را تعیین تکلیف کنند.

در نشست بررسی مسائل و مشکلات سازندگان پروژه‌های مسکن مهر پیمانکاران پروژه‌های مسکن مهر ۱۶۹۷ واحدی انوشه، ۶۲۰ واحدی جنوب سازه (بنیان بنای استوار)، ۶۸۰ واحدی کلبه سازان، ۶۹۹ واحدی سهندسازان هر یک مسائل و مشکلات خود را بیان کرده و مقرر شد هر چه سریعتر موانع  پیش رو، طبقه بندی و راهکار قانونی ارائه تا در حداقل زمان معضلات کاسته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز