خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان بوشهر خبر داد:

انهدام باند سارقان طلاجات منزل در بوشهر / اعتراف به 8 فقره سرقت

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۷۶۰۱

فرمانده انتظامی استان بوشهر از دستگیری 3 نفر از اعضای یک باند حرفه ای سرقت طلاجات منزل در شهرستان بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از شهرستان دشتستان، سردار "خلیل واعظی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از اعلام وقوع چندین فقره سرقت طلاجات از منزل در شهرستان بوشهر طی یک هفته گذشته، یک تیم مجرب از کارآگاهان شعبه مبارزه با سرقت پلیس آگاهی تشکیل و برای رسیدگی به موضوع به محل های سرقت اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در بررسی از محل‌های سرقت و دوربین‌های مداربسته، اعضای این باند که همگی غیربومی بودند شناسایی شدند، اضافه کرد: این افراد که مهارت خاصی در ورود به منازل داشتند در کمترین زمان ممکن با تخریب درب های ورودی وارد ساختمان شده و طلا جواهرات و اشیاء با ارزش را به سرقت می بردند.

واعظی تصریح کرد: هویت و مخفیگاه هر 4 نفر اعضای باند توسط کارآگاهان پلیس شناسایی شد و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در یک عملیات منسجم، یکی از متهمان در شهرستان کنگان و دو نفر دیگر با همکاری پلیس آگاهی استان لرستان در شهرستان خرم آباد دستگیر شدند و تلاش برای دستگیری یکی دیگر از اعضای این باند ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان افزود: متهمان  در ابتدا منکر هرگونه سرقت بودند ولی پس از وجود مستندات و ارائه آن توسط افسر پرونده ، لب به اعتراف گشوده و به 8 فقره سرقت در سطح شهرستان بوشهر اعتراف کردند.

 واعظی با اشاره به اینکه  هرسه نفر سارق با دستور مرجع قضائی به زندان بوشهر منتقل شدند، عنوان داشت: طبق نظر کارشناسان مربوطه ارزش مالی هر 8 فقره سرقت بالغ بر 15 میلیارد ریال برآورد شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز