خبرگزاری کار ایران

فرمانده یگان محیط زیست استان خبرداد:

معرفی ۵۵ متخلف محیط زیستی به مراجع قضایی در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۷۴۵۴

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان قزوین از معرفی و شناسایی ۵۵ متخلف در زمینه شکار غیرمجاز گونه‌های جانوری و آلودگی و تخریب محیط زیست به مراجع قضایی استان در سال جاری خبرداد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، مهدی طاهری با اعلام این خبر اظهار کرد: اداره کل حفاظت محیط زیست استان برای صیانت از طبیعت و جلوگیری از تخریب آن از سوی سودجویان، حساسی ویژه ای اعمال داشته و پرونده های برخی از این متخلفان یاد شده مختومه و برخی دیگر در جریان است.

فرمانده یگان محیط زیست استان با اشاره به سایر اقدامات موثر یگان برای حفاظت از تنوع زیستی استان قزوین، گفت: در ماه گذشته ۶ مورد شروع به شکار، هفت مورد شکار غیر مجاز پستانداران، ۱۰ مورد زنده گیری پرندگان، ۱۲ مورد صید غیرمجاز آبزیان، ۲ قبضه سلاح غیرمجاز و ۱۰۱ مورد ادوات و وسائل شکار توسط محیط‌بانان این استان کشف و ضبط شده است.

طاهری افزود: در این مدت با تلاش های گسترده و شبانه روزی محیط بانان حفاظت محیط زیست استان از وقوع شکار ۶ گونه جانوری قبل از شروع به شکار جلوگیری و متخلفان دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شده اند.

وی همچنین از شناسایی و رسیدگی به ۱۶ تخلف آلودگی و صدور ۱۴۸ فقره اخطاریه زیست محیطی در سال جاری خبر داد.

استان قزوین در حال حاضر سه منطقه حفاظت شده و چهار منطقه شکار با تیراندازی ممنوع دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز