خبرگزاری کار ایران

مدیر کل کار و رفاه اجتماعی استان:

آموزش مجازی تعاونی‌های قزوین در اولویت است

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۷۴۱۱

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: با توجه به شیوع کرونا و رکود کسب و کارهای تعاونی، آموزش و توانمندسازی آنها از طریق بسترهای فناورانه مجازی در دستور کار قرار دارد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، رضا گروسی اظهار کرد: استفاده از فضای مجازی در شرایط کرونایی حاضر، یکی از خردمندانه‌ترین رویکردها در راستای کمک به پایایی و مانایی کسب و کارهای تعاونی و کمک به افزایش سهم و نقش آنها در توسعه اقتصادی و اجتماعی کشور در سال جهش تولید است.

مدیر کل کار و رفاه اجتماعی استان بیان کرد: "پروژه یکشنبه‌ها و چهارشنبه‌های آموزشی تعاون" یکی از این برنامه‌ها است که از سوی وزارتخانه با رویکرد توانمندسازی تعاونگران، مدیران و کارشناسان حوزه تعاون در شرایط کرونایی حاکم بر جامعه در حال اجرا بوده و تاکنون پنج وبینار آموزشی آن به صورت کاملا تکنیکال و کاربردی از مجموع ۲۴ وبینار طراحی شده، برگزار شده است.

گروسی اضافه کرد: تعاونگران استان می‌توانند در روزهای ذکر شده با مراجعه به سایت http://edgdsb.ir/course/tavoni  در این وبینارها حضور یابند و میزان آگاهی و اطلاعات تعاونی خود را برای حضوری موثرتر در جامعه افزایش دهند.

وی، تعداد تعاونی‌های فعال استان را ۸۲۳ تعاونی دانست و گفت: بیش از ۲ هزار تعاونی در استان غیرفعال هستند و باید با برگزاری کلاس‌های آموزشی و توجیهی برای بهره مندی بیشتر از ظرفیت‌های آنها اقدام کنیم.

این مسئول با اشاره به انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک قوه قضائیه و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حوزه تعاونی‌ها، افزود: امضای این تفاهم نامه، نقش موثری در ساماندهی و قانونمند کردن تعاونی‌ها با همکاری قوه قضاییه دارد و موجب می‌شود بسیاری از ظرفیت‌های مغفول یا غیرفعال تعاونی استان به فعلیت برسند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز