خبرگزاری کار ایران

فراخوان عضویت داوطلبانه در ستاد مردمی پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۷۳۹۵

دادگستری همدان از مردم برای عضویت درستاد مردمی پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه دعوت کرد.

به گزارش ایلنا از همدان معاون قضایی دادگستری همدان با اعلام انتشار فراخوان عضویت داوطلبانه و افتخاری درستاد مردمی پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه، از اقشار مختلف مردم همدان برای شرکت در این طرح دعوت کرد.

عباس نجفی در جمع اصحاب رسانه با اعلام انتشار  فراخوان عضویت داوطلبانه و افتخاری در ستاد مردمی پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه اظهار داشت: فعالیت‌های سامانه جامع اطلاعات مردمی (سجام) در راستای تقویت احساس مسئولیت اجتماعی  آحاد مردم است.

معاون قضایی دادگستری همدان اعلام کرد: هدف از راه‌اندازی این سامانه و تأکید بر مشارکت مردم، تأسیس بزرگترین شبکه اجتماعی قوه قضائیه در راستای ارتقاء عدالت و امنیت، جلب مشارکت عامه به منظور کاهش جرائم و آسیب‌های اجتماعی، پیشگیری از فساد اداری، مالی و زمین‌خواری است.

وی با تشریح سازو کار این سامانه و نحوه ثبت گزارشات مردمی عنوان کرد: پیشگیری از تهیه و توزیع مواد مخدر و مشروبات الکلی، پیشگیری از قاچاق کالا و ارز، احتکار و جرائم اقتصادی و بانکی  و غیره از دیگر اهداف راه اندازی این سامانه به شمار می آید.

نجفی با دعوت از آحاد مردم برای شرکت در این فراخوان بیان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام به وبگاه ستاد مردمی پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه به آدرس:  http://sajam.scpd.ir  مراجعه کنند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز