خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین خبر داد:

دستگیری جاعل اسکناس در فامنین

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۷۳۹۱

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین از شناسایی یک نفر در زمینه تهیه و توزیع اسکناس جعلی در این شهرستان خبرداد.

به گزارش ایلنا از همدان، سرهنگ علی حسن حیدری در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی در امر تهیه و توزیع اسکناس جعلی فعالیت می‌کند، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ حیدری افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی پلیسی موفق شدند، یک نفر توزیع کننده اسکناس‌های تقلبی را شناسایی کنند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: در یک عملیات موفق پلیسی متهم دستگیر و از وی یک میلیون ریال اسکناس تقلبی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین در پایان با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی، از مردم درخواست کرد: هرگونه موارد مشکوک را به تلفن یا پیامک فوریت های پلیسی 110 گزارش کنند.

کشف 56 کیلوگرم مواد مخدر تریاک در همدان

فرمانده انتظامی استان از کشف مقدار 56 کیلوگرم تریاک طی عملیات پلیسی در شهر همدان و دستگیری 4 قاچاقچی توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد.

سردار سلمان امیری در تشریح این خبر گفت: در پی تلاش های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ، با هوشمندی ماموران این پلیس، باند قاچاق مواد مخدری که اقدام به انتقال مواد مخدر از استان های جنوبی به شهر همدان را داشتند، شناسایی شدند.

وی افزود: ماموران پلیس با انجام کارهای اطلاعاتی و به موقع، در یک اقدام عملیاتی ضربتی دو دستگاه کامیون را متوقف و در بازرسی به عمل آمده از جاسازی حرفه ای داخل آنها، مقدار 56 کیلو گرم تریاک با لفافه کشف کردند.

سردار امیری اظهار داشت: در این رابطه 4 متهم دستگیر و 2 دستگاه خودرو سنگین توقیف و به همراه پرونده متشکله تحویل مراجع قضائی شدند .

فرمانده انتظامی استان همدان در پایان بیان داشت : اشراف اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر با روحیه جهادی و کارکنان خدوم انتظامی باعث شده که قاچاقچیان مواد مخدر نتوانند به راحتی به اهداف شوم و پلید خود برسند.

کشف بیش از 10 هزار لیتر انواع سموم کشاورزی قاچاق در کبودرآهنگ

فرمانده انتظامی استان از کشف بیش از 10 هزار لیتر انواع سموم کشاورزی قاچاق به ارزش 10 میلیارد ریال در شهرستان کبودراهنگ خبر داد.

سردارسلمان امیری در تشریح این خبر گفت: مأموران پلیس آگاهی کبودراهنگ در پی اخبار رسیده مبنی بر این که فردی اقدام به انبار و احتکار سموم کشاورزی می کند، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از یک انبار کشاورزی موفق به کشف 10 هزار و 700 لیتر  انواع سموم کشاورزی قاچاق شدند.

سردار امیری ارزش ریالی محموله مکشوفه را از قول کارشناسان حدود 10 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود : با اجرای این عملیات یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی و انبار نیز پلمپ شد.

فرمانده انتظامی استان همدان در خاتمه با توجه به قرار گرفتن در فصل پاییز، قاچاق برخی از ملزومات کشاورزی را خلاف قانون دانست و از مردم استان خواست: موارد مشکوک را از طریق تلفن 110 اطلاع دهند تا در کمترین زمان، پلیس جهت رسیدگی و بررسی موضوع در صحنه حاضر شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز