خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

خرید تضمینی کشمش تعهد دولت است نه مجلس/نمایندگان مسئولیت اجرایی ندارند

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۷۳۱۵

نماینده مردم کاشمر، بردسکن خلیل آباد و کوهسرخ در خصوص گلایه کشاورزان و انگورداران این منطقه گفت: خرید تضمینی کشمش تعهد دولت بوده نه نماینده مجلس، زیرا شخص نماینده مسئولیت اجرایی ندارد.

حجت الاسلام جواد نیک بین در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در کاشمر درباره گله و شکایت باغداران انگور و کشمش شهرستان مبنی بر اظهار نظر نسنجیده یک نماینده در باره خرید تضمینی کشمش که باعث خسارات به باغداران انگور شده است، گفت: من هیج گاه چنین سخنی نگفته  و یا مصاحبه ای نکرده ام.

وی افزود: پیرو جلسه با فرستاده معاون وزیر در خلیل آباد و امضای تفاهم نامه خرید تضمینی کشمش در مصاحبه ای اعلام کردم،  دولت تعهد خرید کشمش تضمینی را امضا کرده است.

نیک بین اضافه کرد: نماینده مسئولیت اجرایی ندارد که بخواهد وارد کار اجرایی بشود و یا قول و وعده ای بدهد و اگر به متن مصاحبه من مراجعه شود هیچ کجا چنین وعده ای از طرف خودم نداده ام بلکه صرفا تفاهم نامه دولت را پس از امضا اعلام کرده ام.

نماینده مردم ترشیز افزود: پس از درج این خبر در تماس با وزیر جهادکشاورزی اظهار کردم که چرا تعهدی را امضا کرده و اکنون از زیر بار آن شانه خالی می کنید که وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد بخاطر عدم تخصیص و تامین اعتبار بوده است.

وی افزود: به وزارت جهاد کشاورزی گوشزد کرده ام شما که اعتبار و بودجه ندارید، اشتباه کردید متعهد شدید و تفاهم نامه امضا کردید. 

نیک بین در پایان اظهار داشت: در جریان مشکلات کشاورزان و باغداران هستم واین مسئله را پیگیری خواهم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز