خبرگزاری کار ایران

اسبقی مطرح کرد:

پلمپ ۲۰۰ واحد صنفی حوزه گردشگری در تبریز

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۷۳۰۷

رئیس اداره میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی تبریز گفت: از ابتدای امسال تاکنون تعداد ۲۰۰ واحد صنفی حوزه گردشگری در این شهرستان به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی پلمپ شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، رامین اسبقی در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: تعطیلی این تعداد واحد صنفی در راستای بازدیدهای گروه‌های نظارتی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان صورت گرفته و این نظارت ها با قدرت بیشتر همچنان ادامه دارد.

وی کمیته ارزیابی، نظارت، بازرسی ستاد مدیریت و مقابله با ویروس کرونا شهرستان تبریز را از جمله کمیته‌های فعال این ستاد دانست و اظهار داشت: به دنبال پایش و رصد نحوه اجرای طرح جامع مدیریت محدودیت‌ها در ۳۰۰ مسیر شهرستانی، گروه های نظارتی شهرستان تبریز به‌ صورت سه تیم از تمامی بانک‌ها، اصناف، هتل‌ها، رستوران و کافه‌ها، مراکز خرید و اماکن پرتردد مرکز شهر تبریز، سردرود و باسمنج به‌ صورت شبانه‌روزی بازدید به عمل می‌آورند.

اسبقی ادامه داد: در این راستا از میان واحدهای صنفی شهرستان تبریز به ‌جز تأسیسات گردشگری که مقیدترین واحدهای اجرای آیین‌نامه ستاد کرونا بودند، تعداد ۲۰۰ واحد صنفی به علت عدم رعایت آیین‌نامه اجرایی طی ۲ هزار بازدید صورت گرفته، پلمپ شدند.

وی تاسیسات گردشگری شهرستان تبریز را مقیدترین واحدهای صنفی در رعایت آیین‌نامه ستاد ملی و شهرستانی کرونا اعلام کرد.

اسبقی اضافه کرد: کمیته نظارت، ارزیابی و بازرسی متشکل از فرمانداری، اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، سازمان صنعت، معدن و تجارت، بهداشت محیط، نیروی انتظامی، انجمن حرفه‌ای واحدهای پذیرایی‌گردشگری و جامعه حرفه‌ای هتل‌داران آذربایجان‌شرقی است که براساس تصمیمات اتخاذ شده گروه‌های نظارتی اداره میراث فرهنگی شهرستان تبریز، به ‌صورت مستمر از تمامی صنوف این شهرستان در راستای رعایت محدودیت‌های اعمال‌شده بازدید به عمل می‌آورند.

وی‌گفت: در راستای رعایت کامل آیین‌نامه‌های اجرایی ستاد ملی و استانی کرونا توسط تأسیسات گردشگری تبریز، تعدادی از تأسیسات گردشگری توسط مدیرکل پدافند غیرعامل استان و رئیس ستاد کرونا شهرستان مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز